Billeder...?
Fra : Colberg

Dato : 14-03-02 20:58

Hej NewsGroup!

Nogle gange nå man går ind på min side kommer nogle af billederne ikke
frem...hvorfor???

Mvh Mikkel

Fra : Nicki TheDream Broec~

Dato : 14-03-02 21:46

On Thu, 14 Mar 2002 20:58:07 +0100, "Colberg" <colberg@tk.k-net.dk>
wrote:

>Nogle gange nå man går ind på min side kommer nogle af billederne ikke
>frem...hvorfor???

Hmm Proev at Poste et Link til din side saa vi kan se kildekoden :)

- Nicki TheDream Broechner

--
[@ Don't kill me I am just the Messenger @]

Fra : Colberg

Dato : 14-03-02 23:22

siden ligger desværre kun lokalt....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-02 00:40

Thu, 14 Mar 2002 23:22:06 +0100, skrev "Colberg"
<colberg@tk.k-net.dk>:

>siden ligger desværre kun lokalt....

Kan du ikke uploade en testside, hvor fejlen forekommer?
Ellers har vi ingen jordisk chance for at kunne svare.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark