Stregkoder samen med Paradox tabel
Fra : Ravn

Dato : 14-03-02 20:21

Jeg er ved at lave et program for en forretning.
Jeg har brug for komponent, kode eller program som kan modtage input fra
stregkode (BarCode) skanning og derefter skrive/læse en Borland paradox
tabel.
Jeg håber at nogen kan hjælpe. Prisen for komponent, program eller
eventuelt, en total løsning incl. hardware og software, er underordnet.

På forhånd tak
Ravn

Fra : Peter Vrist

Dato : 14-03-02 23:25

Med hensyn til modtagelse af stregkodedata, er der bare tale om at du enten
skal modtage værdien i stregkoden via tastaturinterfacet eller en af
comportene. Jeg arbejder med strgekode udstyr til dagligt, så prøv at kigge
www.npt.dk .

Hilsen

Peter Vrist
peter.vrist@mail.dk

Fra : R. A. Larsen

Dato : 15-03-02 01:14

"Ravn" <Ravn@esenet.dk> wrote:

> [...]
> Jeg håber at nogen kan hjælpe. Prisen for komponent, program eller
> eventuelt, en total løsning incl. hardware og software, er underordnet.

Der findes en type stregkodescanner som kaldes en WEDGE scanner (jeg er ikke
sikker på navn/stavemåde). Den sættes imellem tastaturet og PC'en. Når du læser
en stregkode, sender scanneren koden over til PC'en, som om den var indtastet på
tastaturet (nogle af disse stregkodescannere kan endda programmeres til at
sende ekstra tegn med over/dele stregkoder osv.). Dvs. at du bare laver dit
program til indtastning via tastaturet, og programmet vil så virke både med og
uden stregkodescanner.

MVH, René
--
Using Virtual Access
http://www.vamail.com

Fra : stephen frederiksen

Dato : 15-03-02 10:44

når pris er underordnet så vil du kunne købe de fornødne ting hos din
scanner leverandør
fx. Delphi

stephen

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 17-03-02 21:27

"stephen frederiksen" <stephen@c.dk> skrev i en meddelelse
> når pris er underordnet så vil du kunne købe de fornødne ting hos din
> scanner leverandør
> fx. Delphi

Og jeg kan stærkt anbefale Delfi i Ll. Skensved

hilsen finn

Fra : R. A. Larsen

Dato : 18-03-02 10:45

"CykelSmeden fra Aalborg" <outlook@acnord.SLET.dk> wrote:

> Og jeg kan stærkt anbefale Delfi i Ll. Skensved

Der kan jeg kun være enig. De ved, hvad de har med at gøre.

(Jeg kan bare ikke lide at programmere nogle af deres håndterminaler
(Formula DS725, DS730 og DS734). Hele programmet bliver én stor
tilstandsmaskine, da operativsystemet virker som Windows 3.1 med frivillig
multitasking og det er operativsystemet, som læser fra
tastaturet/stregkodescanneren).

MVH, René
--
Using Virtual Access