Er det denne formulars der skal til T&S ?
Fra : Morten Juel

Dato : 14-03-02 19:09

Hejsa NG

Er det denne formular: http://www.erhverv.toldskat.dk/blanketter/21016.pdf
der skal sendes til T&S hvis man vil ha et skynd på afgiften af sin ny
importerede Kværn ?
Og hvis ja, hvor hurtigt får man så svar ??

Håber en af jer har prøvet det !

Morten
Golf II GTI
XS400Seca

**som har www+mail plads til salg, kan også bruges med eget domainenavn**

Fra : Lars

Dato : 14-03-02 20:20

Hej!
Nej du skal lede efter en anden formular, for "menige borgere", ikke for
firmaér.
Gå efter :

*Blanketter
*21 Punktafgift; motor
* Foreløbig værdiansættelse af køretøj - Lov om registreringsafgift af
motorkøretøjer mv
Linket er : http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=56202

Jeg har hentet samme blanket idag, og måtte inden da lige ringe til
ågerkalene om det lokale skatte kontor. De sgade at man lidt uheldigt skulle
ind under FIRMAER - Blanketter - 21 punkt afgift - Fore.... osv.

Jeg skal selv til det samme, med en XT600 fra 87, så nu er det bare at
krydse fingre

Lars V.

Fra : Pein

Dato : 15-03-02 00:06

"Lars" wrote ...

> Jeg skal selv til det samme, med en XT600 fra 87, så nu er det bare
> at krydse fingre

Slut med 550'eren? Solgt? Kommer du ud at lege igen?
Nogen der ved noget om dato på en tur til Markaryd igen?

/Pein

Fra : mc

Dato : 14-03-02 21:35

Sorry, men gider ikke hente formuleren.
Når du har den rigtige formular ( det kan være det er den ?? ) , går du bare
ned til den lokale T&S hvor de hvis de er lidt flinke kan oplyse dig om afg.
med det samme.

Mc

Denne mail er scannet med Norton AntiVirus 2002, ved afsendelse.

Fra : S.G

Dato : 14-03-02 21:42

link lige til den rigtige når den er fundet

Fra : Morten Juel

Dato : 14-03-02 22:44

> link lige til den rigtige når den er fundet

http://www.erhverv.toldskat.dk/blanketter/21009.pdf

det er den rigtige )

Mvh
Morten

Fra : Arne Sørensen

Dato : 14-03-02 23:45

Ja ja - den er helt rigtig - jeg har lige været Told & Svindel i dag og har
lagt 27k for at hente en aluplade der så oven i "købet" kostede 590kr. Men
nu sidder den på Vifferen og det er fedt at være på gaden igen )
(Honda VF1000F2 - 1986) Det siges at det godt kan betale sig at køre til
vurdering - så man har en chance for at snakke afgiften lidt ned - har
aldrig hørt om at det er blevet dyrere.... Nogen der har erfaringer????

Arna Sørensen
VF1000F2