Dårlige fankubsider.
Fra : TisseTrolden

Dato : 28-01-01 18:02

Er det bare mig eller er fanklubsiderne vildt dårligt lavet, come on arto det kan i gøre bedre helt ærlig FEM idoler ikke flere.

--
Dette indlæg er sendt fra http://news.arto.dk
- Danmarks største og sjoveste samling af vitser!

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-01-01 18:29

TisseTrolden <t_lange@ofir.dk> wrote:

> Er det bare mig eller er fanklubsiderne vildt dårligt lavet, come on arto
> det kan i gøre bedre helt ærlig FEM idoler ikke flere

Skidespræller, lusede amatør, socialdemokrat, hundehoved................

-- Ciao Jesper

Fra : Peter Kiil

Dato : 28-01-01 18:36

> Er det bare mig eller er fanklubsiderne vildt d?rligt lavet, come on arto det
> kan i g?re bedre helt ?rlig FEM idoler ikke flere.

JowJow......

/peter

--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-01-01 21:20

On Sun, 28 Jan 2001 18:02:09 +0100, TisseTrolden wrote
(in message <951jah$8nc$1@tux.netsite.dk>):

> Er det bare mig eller er fanklubsiderne vildt dårligt lavet, come on arto
> det kan i gøre bedre helt ærlig FEM idoler ikke flere.

Dårlige fankubsider? En Cube med fan på siden?

--

- David

reply to firstname@lastname.dk

http://david.blangstrup.dk