Driver problem Win2k serever på Intel SDS2~
Fra : Lars

Dato : 14-03-02 16:47

Howdy!

Jeg har et mindre driver problem, men a kan ikke hitte ud a´ et´.
Så derfor spørger her i gruppen og håber i kan hjælpe mig lidt på vej.
Har installeret en Win2k adv. server på Intel SDS2 board, med en AMI
megaraid controller (Elite 1600), 10*18 gb diske i 1*raid 1 + 2* raid5, 1 gb
ram, og 2 stk P3 1400.
Og maskinen kører såmænd oz fint nok, det er kun en ting som driller mig,
controlpanel-system-hardware-device manager har jeg 2 unkown devices De har
følgende tekst: "ESG-SHV SCA H5BP M15 SCSI PROVESSOR DEVICE", det sjove er
at driveren til den onboard og ubenyttede Adaptec 7899 ultra 160 controller
er installeret (til begge kanaler) samt driveren til AMI controlleren,
Jeg har søgt højt og lavt både på cdén som følger med boardet og på Intels
supportsider og kan finde en masse drivere + bios updates, men ingen som jeg
mener passer til ovenstående, er der nogle her i gruppen som har erfaringer
med dette MB ? og kan hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tak for hjælpen ))))

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Kaj S. Laursen

Dato : 14-03-02 19:33

"Lars" <Blow_me@anytime.cum> wrote in message
> [...]
har
> følgende tekst: "ESG-SHV SCA H5BP M15 SCSI PROVESSOR DEVICE",

Det er i et SC5100 chassi/kabinet? Så tag et kig på

http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Detail_Desc.asp?ProductID=606&Dwn
ldID=3318

Jeg vil gætte på det du mangler er ovenstående driver til Hotswap
controlleren. Grunden til du ikke har fundet den er nok at du kun har kigget
efter drivere til bundkortet, men der findes altså også nogle til kabinettet

Kaj

Fra : Lars

Dato : 15-03-02 11:44

"Kaj S. Laursen" <kaj@hih.dk> wrote in message
> Det er i et SC5100 chassi/kabinet? Så tag et kig på

http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Detail_Desc.asp?ProductID=606&Dwn
> ldID=3318
xxxxxxxxxxx

Hej Kaj!

*Damn* - en troede ikke at der fandtes drivere til et kabinet! *G*
Så du havde helt ret, jeg takker-bukker-nejer og skraber.

Go weekend!