[OT] en stille bøn....
Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 14-03-02 14:08

Da jeg er TDC kunde og, TDC som sædvanlig ikke har styr på deres servere,
beyder det at jeg mangler en DEL indlæg...
bla. mangler jeg, fra idag af, tre poster til nye strenge, så jeg kun kan se
"Re: et-eller-andet-emne" samt et par andre indlæg....
Så min stille bøn går i al sin simpelthed ud på at når folk svarer,
efterlader lænken til den post de svarer på.
for som oftest er TDC i besiddelse af posten, men de viser den bare ikke

--
Jacob

Fra : Morten Dybdal

Dato : 14-03-02 15:10

Jacob Stegelmann wrote:
> [...]
> efterlader lænken til den post de svarer på.
> for som oftest er TDC i besiddelse af posten, men de viser den bare ikke

Skift fra news.tele.dk til dtext.news.tele.dk, her er intet binært snavs
til at sinke resten.

--
Morten Dybdal

Fra : Henry

Dato : 14-03-02 15:33

> Skift fra news.tele.dk til dtext.news.tele.dk, her er intet binært snavs
> til at sinke resten.

Måske, eller skift din news reader til noget andet end OE (som jeg gætter på
at du bruger)

mvh
Henri

Fra : Morten Dybdal

Dato : 14-03-02 16:16

Henry wrote:

> Måske, eller skift din news reader til noget andet end OE (som jeg
> gætter på at du bruger)

Det gør han ja, v5.5. Prøv Mozzila (.org) Det er den newsreader der
overholder de fleste standarter.

--
Morten Dybdal

Fra : Morten Dybdal

Dato : 14-03-02 16:17

Morten Dybdal wrote:

> Det gør han ja, v5.5. Prøv Mozzila (.org) Det er den newsreader der
> overholder de fleste standarter.

Nå, ja mozilla.org

--
Morten Dybdal

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-03-02 17:33

"Jacob Stegelmann" <stegelmann(@)privat.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg er TDC kunde og, TDC som sædvanlig ikke har styr på deres servere,
> beyder det at jeg mangler en DEL indlæg...

sunsite.auc.dk prøv deeeeeeet - prøv deeeeet.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Toshido

Dato : 15-03-02 10:58

Yep!
sunsite.auc.dk sammen med OE virker fint her hos mig.
Fordelen er, at man kan komme på nyhedsgrupperne, ligemeget hvor man er
logget på.
(jeg benytter en bærbar PC mellem job og privat)

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Skejbytoften 150, 8200 Århus N, Denmark

Tlf/phone: (+45) 87 410 510, Fax: (+45) 35110000-00225, Mobil/cell phone:
(+45) 2630 5788
E-mail: henriknedergaard@hotmail.com, Web: www.nedergaard.com

Henrik Nedergaard (AKA Toshido), Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779

IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

-------------------------------------

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 15-03-02 18:27

"Toshido" <henriknedergaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> logget på.
> (jeg benytter en bærbar PC mellem job og privat)

jeg har vist nok brugt sunsite's før men syntes den var frygtelig langsom..

nu er jeg skiftet fra news.tele.dk over til dext.news.tele.dk og den er godt
nok hurtig!!! så tak for tippet Morten

--
Jacob --nu med ny og forbedret, ULTRA hurtig NG

Fra : Morten Dybdal

Dato : 15-03-02 23:53

Jacob Stegelmann wrote:

> nu er jeg skiftet fra news.tele.dk over til dext.news.tele.dk og den er godt
> nok hurtig!!! så tak for tippet Morten

Det var så lidt.

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 18-03-02 22:00

"Morten Dybdal" <morten@REMdm-data.dk> skrev i en meddelelse

> Det var så lidt.

....nå der var jeg vist lidt for hurtig
i de sidste par dage har den ikke kunne synkroniseres, og idag da jeg
endelig kunne opdatere den, var den blevet nulstillet den 15 i denne
måned......
det var så hvad det var, og det er da til at overleve......men men men, den
er nu igen blevet nulstillet klokken 21. Og mit ældste indlæg er således fra
klokken 21.05...
er det bare min computer der er NG mongol eller er der også andre der har
tilsvarende problemer med denne server? (Morten, nogen kommentar?)

--
Jacob --nu med ny og dårligere NG

Fra : Jonas Holt

Dato : 18-03-02 22:46

> [...]
> er det bare min computer der er NG mongol eller er der også andre der har
> tilsvarende problemer med denne server? (Morten, nogen kommentar?)

Jeg har oplevet akkurat det samme...

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-03-02 22:58

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har oplevet akkurat det samme...

Mee too, så jeg er gået tilbage til news.tele.dk.

Rittig

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 19-03-02 23:27

> "Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse

> Mee too, så jeg er gået tilbage til news.tele.dk.
>
> Rittig

tja, det var vist lidt af en fuser
jeg bruger nu sunsite.auc.dk men den er uhyggelig laaaaangsom!!!
men den lader ikke til at tabe så mange poster. detsuden er det ærgeligt at
man er nød til at opgive en brugbar email adresse

.....hmmmm der er vist ikke så meget sjovt ved det her

--
Jacob, der får af vide, af hans klasskammerater, at han brokker sig som en
nordjyde!!!!

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 20-03-02 16:33

nu er den gal igen!!!!
er der andre TDC kunder da har problemer med at poste meddelser gennem
sunsite.auc.dk? jeg får følgende fejl:
Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: Forrør/manifold på
GSX-R 250', Konto: 'sunsite.auc.dk', Server: 'sunsite.auc.dk', Protokol:
NNTP, Svar fra server: '441 You are not allowed to post to
dk.fritid.motorcykel', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,
Fejlnummer: 0x800CCCA9

lige nu er min rigtige email angivet for det tjekker den også, go hvis
syntaksen ikke er ok, så vil den ikke sende....

--
Jacob -med mange virtuelle problemer for tiden

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 20-03-02 16:36

> er der andre TDC kunder da har problemer med at poste meddelser gennem
> sunsite.auc.dk? jeg får følgende fejl:

Hov!!!! nu vil den godt igen
......den kører åbenbart efter eventyr princippet: 3. gang er lykkens gang

--
Jacob -med ét problem mindre nu