Server til udviklingsbrug - Linux
Fra : Hans J Hansen

Dato : 14-03-02 13:36

Jeg skal sammensætte en "server" til udviklingsbrug på Linux. Der skal køres
Apache, mySQL, PHP, Perl og filer deles på mac og pc (netalk, samba) - men
vigitgts er at jeg skal kunne køre grafikmanipulation via fx gimp og PHP
util. Der vil kun være få brugere (<10 ad gangen).
Maskinen skal køre fuldtime, men behøver ikke at være 24/7/265 sikret.

Jeg havde tænkt at få regnekraft fra P4, på et almindeligt bundkort, masser
af RAM, og en UPS i r...

Er der bedre forslag? Gerne erfaringer med forskellige bundkort,
kabinetter(!), kølere og blæsere. Links tages med kyshånd:)

På forhånd tak.

/Hans