Honda CB 750 k2 fra 1974 ?
Fra : Søren Jim

Dato : 14-03-02 12:40

hejsa
jeg har en kammi, der lige er flyttet tilbage til dk
og har luret lidt på en Honda CB 750 k2 fra 1974
hvad er der godt /skidt ve´såen en Fætter

er der noget man skal være ekstra opmærksom på

MVH Søren

Fra : Søren Jim

Dato : 14-03-02 13:17

"Søren Jim" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hejsa
> jeg har en kammi, der lige er flyttet tilbage til dk

Jeg havde nær glemt et tillægsspørgsmål
han har omkring 20k er ok til at skrue (han har haft Harley i mange år)

er der nogle andre go'e forslag til en MC 400ccm +

Mvh Søren Jim

Fra : Armand

Dato : 14-03-02 16:07

> [...]
> jeg har en kammi, der lige er flyttet tilbage til dk
> og har luret lidt på en Honda CB 750 k2 fra 1974
> hvad er der godt /skidt ve´såen en Fætter

Den er for gammel, og ikke mindst for dyr af alderen (der er ved at gå
kult i gamle CB'ere), og det eneste positive jeg kan finde ved den er
muligheden for billige reservedel ved DSS

Med kun 20.000,- på budgettet bør man sigte meget lavere hvis man også
ønsker at køre lidt indimellem (skrueriet) - En 400'er er nok grænsen
for hvad jeg gad eje til den pris!!

--
Armand.

Fra : james

Dato : 18-03-02 14:13

> Den er for gammel,

Den er for Gammel!??!!??!!!???! Var det en argument? En god grund...eller
hvad!?? ...den er for gammel!

> og ikke mindst for dyr af alderen (der er ved at gå
> kult i gamle CB'ere),

jo.....der er måske en grund? Det er nok også HELT vanvittig at tænke i
(endnu) ældre englander eller H-Der....eller en Z1 el lign. De næsten
1900 BSA ejere og ca det samme Triumph ejere, hvis NYESTE maskiner er fra
samme epoke.....de er for gammel! Hvorfor har de ikke opdaget det selv og
kørt dem på nedsmelting? ...og priserne, ak ja.....der er gået kult i dem
også.

> og det eneste positive jeg kan finde ved den er
> muligheden for billige reservedel ved DSS

Da skal du måske holde lidt ferie fra skriveriet og ta' ud og køre lidt
på en del af disse "for gamle" maskiner. Måske finder du en positive
grund. Det vil jeg da håbe på.

> Med kun 20.000,- på budgettet bør man sigte meget lavere hvis man også
> ønsker at køre lidt indimellem (skrueriet)

.....kan man købe en CB 750/4 med måske 20-40000 kilometer, har du
40-60000 kilometer tilbage, hvoraf mange er problemfrie. Husk at skifte
olie og filter....og have det godt.

Armand da....hvem har tilsnusket sig adgang til din e-mail?!

james

Fra : Armand

Dato : 18-03-02 17:04

james <airthy@post5.tele.dk> skrev i en

> Den er for Gammel!??!!??!!!???! Var det en argument? En god
grund...eller
> hvad!?? ...den er for gammel!

Hov James!
Dér var åbenbart en nuance du ikke mestrer i det danske sprog!
Ordet: "for" er negativt ladet i den forbindelse og dækker "alt for
> [...]

det
> selv og kørt dem på nedsmelting? ...og priserne, ak ja.....der er gået

James!
Der tales om en billig daglig-maskine, og ikke et must-have kult-køb!!

> ....kan man købe en CB 750/4 med måske 20-40000 kilometer, har du
> 40-60000 kilometer tilbage, hvoraf mange er problemfrie.

Jeg så på stumpemarkedet i Fredericia en K7'er med 20-25.000 km på
klokken - Den skulle manden have over 40.000 for!
KULT!

Man finder ikke en 20.000 kr's CB 750 med andet end et udefinerbart
antal km på klokken og tydelig præg af alderen :-|

> Armand da....hvem har tilsnusket sig adgang til din e-mail?!

Næj, nej. Jeg står skam ved det!

--
Armand.

Fra : bwl

Dato : 14-03-02 20:52

> [...]
> og har luret lidt på en Honda CB 750 k2 fra 1974
> hvad er der godt /skidt ve´såen en Fætter
>
> er der noget man skal være ekstra opmærksom på

AAAAAAAAAAAAAAAAlt for gammel. Nå ting bliver så gamle er de som regel jo
oxo slidt, så det koster højst sandsynligt en masse penge i reservedele, og
hvem gider ofre en formue, ( lige som mig) ..... Så hellere ofre lidt på en
nyerer model måske sidst i firserne eller hva???

Brian W.

CB900F 1984.......Fik den til halv pris

Fra : james

Dato : 18-03-02 14:14