Entourage X/Palm kommet
Fra : Per Erik Rønne

Dato : 14-03-02 12:01

http://www.microsoft.com/mac/download/officex/Hotmail_forX.asp

--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-03-02 12:47

In article <1f91aoz.141wkkxmdh3bfN%serse@diku.dk>,
serse@diku.dk (Per Erik Rønne) wrote:

> http://www.microsoft.com/mac/download/officex/Hotmail_forX.asp

øh, hvorfor skriver du Palm?

I øvrigt er der et tredieparts conduit som kan synkroniserer med
Entourage X, inkl mail.

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 14-03-02 12:58

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> øh, hvorfor skriver du Palm?

Hvad skulle jeg ellers skrive?

I øvrigt kan jeg ikke få den til at synkronisere rigtigt. Den går i
gang, men der er tilsyneladende noget rod med personlighederne.

> I øvrigt er der et tredieparts conduit som kan synkroniserer med
> Entourage X, inkl mail.

Hvad hedder det dog?

Jeg har nemlig aldrig kunnet synkronisere e-mails [og dermed været i
stand til at flytte frem og tilbage mellem Entourage og Outlook på Win.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-03-02 13:18

In article <1f91d9z.1wpgh1y1dn2rnnN%serse@diku.dk>,
serse@diku.dk (Per Erik Rønne) wrote:

> Hvad skulle jeg ellers skrive?

Jeg har kigget på dit .url og der er kun en ny hotmail opdatering.

> I øvrigt kan jeg ikke få den til at synkronisere rigtigt. Den går i
> gang, men der er tilsyneladende noget rod med personlighederne.

> Hvad hedder det dog?

Quesync <http://www.queuesoft.jp/download-e.html> Shareware fee'en på 9$
kan ikke afskrække hvis det ellers virker.

> Jeg har nemlig aldrig kunnet synkronisere e-mails [og dermed været i
> stand til at flytte frem og tilbage mellem Entourage og Outlook på Win.

Det skulle kunne bruges til både Entourage 9 og OE 5 under Mac OS 9 samt
Entourage X under Mac OS X. Der er envidere en "expense" conduit til Mac
OS X

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 14-03-02 13:29

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg har kigget på dit .url og der er kun en ny hotmail opdatering.

Ikke forstået? Sidst jeg kiggede kunne man slet ikke få noget, der
virkede sammen med Palm.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-03-02 13:55

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Ikke forstået? Sidst jeg kiggede kunne man slet ikke få noget, der
> virkede sammen med Palm.

Nu ved jeg ikke hvem af os jeg skal være mest bekymret for, men har du
set dit eget subj ?

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 14-03-02 17:29

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> Nu ved jeg ikke hvem af os jeg skal være mest bekymret for, men har du
> set dit eget subj ?

Ja. Og meningen var kun at der nu var kommet software fra Microsoft der
tillod Entourage X at synkronisere med Palm OS.

Jeg har ikke tidligere set noget. Men i øvrigt kan jeg ikke få det til
at fungere ordentligt - noget der naturligvis har noget at gøre med
forskellige personligheder på Palm og i Entourage.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-03-02 17:40

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Ja. Og meningen var kun at der nu var kommet software fra Microsoft der
> tillod Entourage X at synkronisere med Palm OS.

Så er det måske kun mig der er grund til at bekymre sig for, idet jeg
ikke kunne se informationer vdr. palm på siden der gemte sig bag dit
..url - Det kan jeg i øvrigt stadig ikke

- og jeg har ikke kigget på versiontracker i flere dage, kold tyrker...

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 14-03-02 18:45

> [...]

> Så er det måske kun mig der er grund til at bekymre sig for, idet jeg
> ikke kunne se informationer vdr. palm på siden der gemte sig bag dit

Åh, det var det du mente.

Jeg har lige cmd-click'et på linket. Siden kommer helt korrekt op.

Hvad kommer der op hos dig?

Hos mig står der øverst til venstre »Mactopia«, og til højre
Hotmail Updater«.

Nedenudner kan du vælge hvad du vil downloade for at synkronisere mellem
Entourage X og Palm.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 15-03-02 06:30

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Hvad kommer der op hos dig?

hotmail opdateringen, ikke andet

> Hos mig står der øverst til venstre »Mactopia«, og til højre
> Hotmail Updater«.
>
> Nedenudner kan du vælge hvad du vil downloade for at synkronisere mellem
> Entourage X og Palm.

Nu har jeg også prøvet med andre browsere og jeg kan stadig kun se
hotmail opdateringen, under downloads er der kun følgende X
opdateringer:

Network Security Updater
Excel X Add-in patch
Entourage X import from mail script
Entourage X - Hotmail Updater

mystisk...

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 15-03-02 08:06

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> Entourage X - Hotmail Updater

Så klik på dén. Det er den der skal downloades.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 15-03-02 08:17

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Så klik på dén. Det er den der skal downloades.

Nu har jeg ikke længere min palm, men indeholder den et palm conduit?
Det er da elendig information, at det ikke står noget steds

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 15-03-02 08:56

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> Nu har jeg ikke længere min palm, men indeholder den et palm conduit?

Ja. Og i øvrigt burde du passe lidt bedre på, når du går på værtshus.
Sådan glemme sin Palm ...

Fra : Morten Reippuert

Dato : 15-03-02 09:27

> Ja. Og i øvrigt burde du passe lidt bedre på, når du går på værtshus.
> Sådan glemme sin Palm ...

Jeg solgte den nu da jeg fik bærbar - behovet var ikke så stort som
tidligere, og jeg ville ikke ofre de 400kr en USB cradle/adapter på
daværende tidspunkt kostede.

NB. Er du _helt_ sikker på, at der er et conduit i den opdatering (ja,
jeg ved jeg jokker i det). Jeg har i sin tid kørt både den opdatering
(fra december) og samt network security opdateringen, og jeg har ikke
set spor af et conduit.

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 15-03-02 11:37

> [...]

> daværende tidspunkt kostede.
>
> NB. Er du _helt_ sikker på, at der er et conduit i den opdatering (ja,

Efter at jeg har installeret den, kan jeg både på min Mac og på min Palm
se, at synkronisering er i gang. Og slutter succesfuldt.

Uheldigvis synkroniserer den ikke det relevante - men det er set før.
Hvor ser jeg i det hele taget hvad person der er indstillet til, på
Palm'en?

Fra : Morten Reippuert

Dato : 15-03-02 13:08

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Uheldigvis synkroniserer den ikke det relevante - men det er set før.
> Hvor ser jeg i det hele taget hvad person der er indstillet til, på
> Palm'en?

dit syncroniserings program. (både på mac og palm)

<icq:131382336>

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 15-03-02 13:38

Morten Reippuert <spam@reippuert.dk> wrote:

> dit syncroniserings program. (både på mac og palm)

Og du skulle vel ikke tilfældigvis vide, hvor de ligger [både på Mac og
Palm]?

Fra : Morten Reippuert

Dato : 15-03-02 13:56

Per Erik Rønne <serse@diku.dk> wrote:

> Og du skulle vel ikke tilfældigvis vide, hvor de ligger [både på Mac og
> Palm]?

på mac'en ligger det der hvor du har instaleret din palm software. Begge
steder hedder det hotsync-et-eller-andet.

Dine conduits ligger i '/Library/Application Support/Palm HotSync' eller
i '~/Library/Application Support/Palm HotSync'

NB. opdagede i øvrigt at der var et indlæg vdr. dine printer problemer
som aldrig var blevet sent fra min leafnode installation. Kig på denne
pakke <http://homepage.mac.com/balthisar/HPNetworkInkjet.sit> og dette
link <http://www.macosxhints.com/article.php?story=20011026174642622>

<icq:131382336>