Hastighede på motorvej.
Fra : boe

Dato : 14-03-02 09:47

Tjah, så blev det heller ikke i denne valgperiode, at
hastighedsbegrænsningen på Hjørringmotorvejen blev hævet. Bare fordi
barnerøvene i folketinget skal hævde sig i forhold til deres såkaldte
partnere i regeringen, og derfor ikke kan blive enige om noget som helst.
Vorherre bevares....

Bo, VF1000F

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 14-03-02 10:40

> [...]
> barnerøvene i folketinget skal hævde sig i forhold til deres såkaldte
> partnere i regeringen, og derfor ikke kan blive enige om noget som helst.

Enig - hvis det er ren gengældelse så...

Man kan da håbe de finder på et alternativ inden næste periode...

Fra : Jakob Barfod

Dato : 14-03-02 16:24

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> wrote in message
> [...]
> barnerøvene i folketinget skal hævde sig i forhold til deres såkaldte
> partnere i regeringen, og derfor ikke kan blive enige om noget som helst.

....skrev Bo, som jeg har oplevet på motorvej

Og du har ret, det er et værre cirkus derinde.

--
Jakob
(uha, jeg glæder mig til at vise dig et stk. udskåret, monteret og

Fra : boe

Dato : 14-03-02 17:27

"Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en meddelelse

> ...skrev Bo, som jeg har oplevet på motorvej

Jeg blev *stærkt* provokeret af en M3, gjorde jeg så!

Bo, VF1000F

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-03-02 12:52

> Jakob
> (uha, jeg glæder mig til at vise dig et stk. udskåret, monteret og
> overlakeret 7-års-folie)

Logo eller ?

?/A

Fra : Jakob Barfod

Dato : 18-03-02 08:26

<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message news:a6sn45$9ir$2@sunsite.dk...

> Logo eller ?

Jep (både og!), Bo hjalp mig med lidt professionel udskæring af et
familie-logo i en stump vareprøve af noget rigtigt folie, jeg havde fået hos
et skiltefirma. Det ser helt godt ud, hvilket det ikke havde gjort uden Bos
hjælp.

--
Jakob

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 14-03-02 21:54

"boe"
skrev
> [...]
> barnerøvene i folketinget skal hævde sig i forhold til deres såkaldte
> partnere i regeringen, og derfor ikke kan blive enige om noget som helst.
******************
Enig.
Jeg har ellers også med glæde fulgt med i debatten, hvor de har villet
overgå hinanden med at opfylde det ene valgløfte efter det andet - og så går
det sådan !
ØV, kan vi ikke få BT til af skrive om sagen - så skynder de sig jo tit at
stikke halen mellem benene og beklage og opfinder et par nye love.

--

/Jens S., Esbjerg, som synes at politik efterhånden dikteres af dagbladenes
overskrifter - folkets såkaldte mening .....

Fra : Ole Sørensen

Dato : 15-03-02 13:17

Enig....det er til at græde snot over...jeg fatter simpelthen ikke
argumenterne for at holde fartbegrænsningen nede på de 110 km/t.