Vin-investering
Fra : John Høyner

Dato : 13-03-02 23:05

Hej Alle

Er der nogle fordele ved at et firma el.privat investere i vin .

Hilsen
John

Fra : CO

Dato : 28-03-02 13:23

John Høyner <hoyner@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c8fcabb$0$7459$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej Alle
>

> Er der nogle fordele ved at et firma el.privat investere i vin .

Jep de fleste årgange vine af bedre kvalitets vinder ved lagring !, og det
giver en udsøgt smagsoplevelse,
er det med økonomisk gevinst for øje, vil jeg foreslå at finde et andet emne
at investere i, så du ikke risikere
økonomiske tømmermænd i tilgift !

M.v.h.
Claus

Fra : Carl Munk

Dato : 29-03-02 23:52

"John Høyner" <hoyner@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Er der nogle fordele ved at et firma el.privat investere i vin .

Du skal kun købe(investere) i vin på tilbud, i denne uge var en vin
nedsat med 74 kr. flasken - køb efter du har smagt den osv. købe max
hvad du drikker i løbet af et kvartal, du skal også have
opbevaringsplads,
jeg går ud fra at du har kapital liggende, for skal du ud og låne til
dyre
renter såh ryger fortjenesten meget hurtigt