9.1 problemer
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 28-01-01 16:17

Hej NG. LIge siden jeg opgraderede til Mac OS 9.1 har jeg ikke været i
stand til at spille spil som Oni og Unreal Tournament fordi min mus er
frossen deri. Hvis jeg vender tilbage til finder virker min mus igen...
Nogen der kan hjælpe?

Mark

Fra : Reynard Fox

Dato : 28-01-01 17:06

In article <3A7437F9.84CA8E0A@tv.dk>, mark@tv.dk wrote:

> [...]
> stand til at spille spil som Oni og Unreal Tournament fordi min mus er
> frossen deri. Hvis jeg vender tilbage til finder virker min mus igen...

Hvilken mus bruger du. Og hvis det er en Usb-Overdrive-styret mus eller
en af Microsoft's Intellimouse-musene, har du så prøvet at slå musens
udviddede funtioner fra i det respektive kontrolpanel?
Min IntelliMouse gør Unreal Tournament ustabilt, hvis de udviddede
funtioner er slået til...

Mvh
Reynard …:·

--
....more controversial than Oolon Coluphid's trilogy
of philosophical blockbusters: Where God Went Wrong,

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 28-01-01 18:37

Jeg har en Kensington Mouse-In-A-Box mus. Jeg har både prøvet Mouseworks 5.5
og jeg bruger nu 5.6b2. Unreal Tournament bliver ikke ustabilt men jeg kan
bare ikke bevæge musen når jeg er inde i spillet...

Mark

Fra : Reynard Fox

Dato : 28-01-01 19:53

In article <3A7458D5.89BBF763@tv.dk>, mark@tv.dk wrote:

> [...]
> kan
> bare ikke bevæge musen når jeg er inde i spillet...

Kan du ikke sætte MouseWorks til automatisk at slå sig selv fra når
Unreal Tournament kører? -Det kan man i IntelliMouse versionen af
Usb-Overdrive, og det kan man helt sikkert også i den originale version
af Usb-Overdrive.
MouseWorks har ikke fået en særlig god bedømmelse på Versiontracker;
http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=2307
Så måske skulle du prøve med Usb-Overdrive i stedet, her kan du finde
Usb-Overdrive på Versiontracker;
http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=4701
Eller mandens egen, direkte, Url: http://www.usboverdrive.com/

Hvis du prøver at bruge Usb-Overdrive som driver til din mus, så husk
lige at slå MouseWorks fra, gennem Extensions Manager ;)

Mvh
Reynard …:·

--
"The nerdness is with you. Always... -Or the geekness, for that matter". -Obi Geek Kenobi.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-01-01 20:50

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Jeg har både prøvet Mouseworks 5.5
> og jeg bruger nu 5.6b2. Unreal Tournament bliver ikke ustabilt men jeg kan
> bare ikke bevæge musen når jeg er inde i spillet.

Der er inkompatibilitet mellem mouseworks og 9.1 - Det har intet
specifikt at gøre med UT. Læs mere på
<http://www.macfixit.com/reports/macos9.1.shtml>

Prøv evt. den universelle USB driver "USB Overdrive"

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-01-01 21:34

In article <1enyorm.15eux8c115r9ikN%reippuert@mac.com>,
reippuert@mac.com (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Der er inkompatibilitet mellem mouseworks og 9.1 - Det har intet
> specifikt at gøre med UT.

Det er vist kun USB-versionen, ADB kører fint.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 28-01-01 21:57

Tak for hjælpen. Jeg fik det til at virke med USB-Overdrive. Jeg tror nu stadig
at jeg vil gå tilbage til mouseworks med det samme de får en kompatibel
version.

Mark