Honda-font/skrifttype
Fra : Flemming Andersen

Dato : 13-03-02 22:33

Hej!

Der var engang en, som lagde en font, som kunne skrive honda med de rigtige
bogstaver og sågar også lave højre- og venstre-vinger, ud på dk.binaer.

Jeg har for længst formatteret min harddisk og mistet fonten, men står og
mangler den nu

Er der nogen, der ligger inde med den eller ved, hvor fonten kom fra?

Venlig hilsen

Flemming Andersen
Honda CB750F2

Fra : boe

Dato : 13-03-02 23:05

"Flemming Andersen" <fka@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangler den nu
>
> Er der nogen, der ligger inde med den eller ved, hvor fonten kom fra?

Ja, det var fra mig. Den ligger i din mailbox...

Bo, VF1000F

Fra : Kenneth

Dato : 13-03-02 23:30

Hej Bo.

Jeg kunne også godt tænke mig den.

m@fedt.dk

Mvh

Kenneth
ST1100

Fra : Steen

Dato : 13-03-02 23:48

Hej Bo
Som ny Honda ejer ville jeg også meget gerne tigge mig til den fil.
På forhånd tak
Steen srs@post8.tele.dk

Fra : boe

Dato : 14-03-02 08:36

"Kenneth" <mulla@fedt.dk> wrote in message

> Jeg kunne også godt tænke mig den.

Den er sendt til Kenneth og Steen. Jeg har også smidt den i dk.binaer.motor.

Bo, VF1000F

Fra : uffe.j

Dato : 14-03-02 17:08

Hej "Boe"
Jeg har downloaded fonten i sin tid, men jeg har et problem.
Jeg ville have lavet et par tankmærker af den slags der klæber til tanken
når man gnider på plastikhinden som man så kan trække af bagefter, men de
firmaer jeg har spurgt kan ikke brude fonten fordi de bruger "Mac".
Hvad gør du?
Uffe

Fra : boe

Dato : 14-03-02 17:26

"uffe.j" <uffe.j@private.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når man gnider på plastikhinden som man så kan trække af bagefter, men de
> firmaer jeg har spurgt kan ikke brude fonten fordi de bruger "Mac".

Jeg er ejer af en vinylcutter, så jeg skærer selv mine klæbemærker. Men jeg
skal lige prøve, om jeg ikke kan lave en Mac-version til dig. Rent faktisk
har jeg lavet fonten på en Mac, så det er vist kun et spørgsmål om at gemme
den som en TrueType Mac-font.

Bo, VF1000F

Fra : m.poll

Dato : 14-03-02 18:13

> [...]
> når man gnider på plastikhinden som man så kan trække af bagefter, men de
> firmaer jeg har spurgt kan ikke brude fonten fordi de bruger "Mac".

Hej Uffe

Hvis du har adgang til Adobe illustrator ( eller ligende), kan du skrive din
tekst og bruge Type/create outlines derved bliver din tekst lavet om til
vektor grafik. Gem den som eps og de vil kunne klare den hos din trykker.

Du kan evt sende fonten til mig så skal jeg lave filen for dig.

Med venlig hilsen
Martin
SL1000 Falco
www.martinpoll.dk

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 14-03-02 19:19

> [...]

> når man gnider på plastikhinden som man så kan trække af bagefter, men de
> firmaer jeg har spurgt kan ikke brude fonten fordi de bruger "Mac".

Man kunne alternativt også kigge ind på http://www.netbix.dk/klister.htm
hvis det er logoer eller lign. man er interesseret i.

--
Jacob

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 17-03-02 15:34

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en meddelelse

> "Kenneth" <mulla@fedt.dk> wrote in message

> Den er sendt til Kenneth og Steen. Jeg har også smidt den i
dk.binaer.motor.

Øvv hvorfor er jeg altid så lang tid om at kigge i dbm?!
Er der en der gider sende fonten til mig
chipmaster@gettonet.dk ??
erstat "to" med "2"

PFH Tak

--