billigt kakel
Fra : Anders B

Dato : 13-03-02 20:38

Hej! Är det någon som vet någon bra internet-adress till någon firma som
säljer kakel billigt till privatpersoner??
Tacksam för svar Anders.

Fra : H. Olesen

Dato : 14-03-02 13:12

On Wed, 13 Mar 2002 20:37:57 +0100, "Anders B"
<anders.bergkvist@ab-online.nu> wrote:

>Hej! Är det någon som vet någon bra internet-adress till någon firma som
>säljer kakel billigt till privatpersoner??

Kakel? Hvad er det?

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : JEY

Dato : 14-03-02 14:32

> Kakel? Hvad er det?

En slags flise...

/JEY

Fra : Zilly ink

Dato : 14-03-02 14:58

"Anders B" <skrev i en meddelelse:
> Hej! Är det någon som vet någon bra internet-adress till någon firma som
> säljer kakel billigt till privatpersoner??
> Tacksam för svar Anders.

Har du tjekket Beijer eller K-Rauta i sverige?!
Køb ikke i danmark, der er alle kakler, fliser meget dyrere (+75 - 150%)

--
Venligst / Regards

Zillyink

remove (9) before @

Fra : Zilly ink

Dato : 14-03-02 15:07

"Anders B" skrev i en meddelelse:
> Tacksam för svar Anders.

Her er så links

http://www.beijerbygg.se/
http://www.k-rauta.a.se/framset.html

Jeg har mailet dem tidligere for tilbud og fået hurtige svar!
--
Venligst / Regards

Zillyink

remove (9) before @