Hjælp
Fra : Anders

Dato : 13-03-02 19:26

Jeg har unlocket en telefon.
Men problemet er den melder forkert nr, når man ringer op til en.
Jeg ved ikke om telefonen er varm, kan det være det.
PS:Det er ikke min telefon, jeg skulle bare unlocke den for en.
Hvis ikke det er det, hvad kan det så være. Den har fundet Teledanmarks net.

Fra : helloo.dk

Dato : 14-03-02 23:11

Nok unlocket forkert.. Lad mig gætte.. Er det en nokia 3310 version 5,03
eller 5,11 eller 5,13??

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Henning S Christians~

Dato : 15-03-02 19:44

Det lyder til at tlf Er meldt stjålet og spærret ER DET EN MULIGHED ELLER?