Display demontering på 8210
Fra : Michael Jensen

Dato : 13-03-02 19:42

Hej

Hvordan skifter man display på en 8210..Har skilt alt ad og sidder med print
med metalskjold og display, men hvor dan får jeg displayet af??

/Mic

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 14-03-02 10:30

Hvis det er det kendte problem med at displayet indimellem mister farve og
en gang imellem går ud, så prøv først at rense øerne på printet. De er
garanteret snavset...

Fra : Michael Jensen

Dato : 14-03-02 11:34

Nej der mangler den yderste stribe lodret ved batteri indikatoren..

/Mic

Fra : Brian Fisker

Dato : 15-03-02 00:13

> [...]
print
> med metalskjold og display, men hvor dan får jeg displayet af??

Displayet er fastgjort med 4 "tapper" - 2 i hver side. Disse skal forsigt
bøjes, så går displayet lige af.

Fejlen skyldes højest sandsynlig en defekt forbindelse mellem displayet og
printet (aflang "gummifølende" ting bagpå)

\Mandal