Co-Ax ladepresse
Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 13-03-02 20:06

Er der nogen her i gruppen der kendere til en forhandler af Forest
(tidligere Bonanza) ladepresse Co-Ax, så kunne jeg godt bruge navnet herpå.

venligst Bjarne Aa

Fra : Frans Jensen

Dato : 14-03-02 00:02

On Wed, 13 Mar 2002 20:05:32 +0100, "Bjarne Aakerman"
<aakerman@post8.tele.dk> wrote:

>Er der nogen her i gruppen der kendere til en forhandler af Forest
>(tidligere Bonanza) ladepresse Co-Ax, så kunne jeg godt bruge navnet herpå.
>
>venligst Bjarne Aa

de har den her:

http://www.nilssonimport.se/frameset.htm

og AFAIK kan du købe pr. postordre der

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 14-03-02 14:02

Hej Frans
tak for svaret, de har jo næsten alt.