Canvas.Textout i WP professional
Fra : Bent Aage Larsen

Dato : 13-03-02 19:15

Jeg har en række programmer, som skriver resultater ud i bestemte positioner
på skærmen. De har virket uden problemer i Windows 95/98 samt i ME og XP
Home, men i XP professional kommer resultaterne ud på helt forkerte
positioner såvel på skærm med Canvas.Textout som på papir med
Printer.Canvas.Textout. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvor problemet
ligger, og er der en løsning på det?
Tak til dem, der vil beskæftige sig med problemet.
Venlig hilsen
Bent.

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 13-03-02 21:43

"Bent Aage Larsen" <b.aa.larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Home, men i XP professional kommer resultaterne ud på helt forkerte
> positioner såvel på skærm med Canvas.Textout som på papir med
[snip]

Det lyder som en bug i XP professional. Har du nogensinde testet
programmerne på Windows NT (workstation eller server) eller evt. på Windows
2000? Er det på alle XP professional installationer eller kun en enkelt PC?
(hint - er den rigtig installeret?)

M.v.h.
Olav