To SIM-kort i samme telefon - erfaringer??
Fra : Lars kvorning

Dato : 13-03-02 18:19

Hej NG!

Så har jeg sgu fået en Nokia 6510 som arbejdstelefon!
Jeg kunne jo godt tænke at bruge den med mit private SIM-kort også... Jeg
har så været inde på T-Hansens hjemmeside og bestilt en "bagklap" hvor der
kan sidde to SIM-kort i. Man skifter så mellem kortene ved at tænde og
slukke telefonen.

Jeg vil høre så høre om andre har prøvet denne mulighed???
Virker det som det skal??
Er der nogen risiko for at ødelægge telefonen ved at sætte den nye "bagklap"
på??

Hilsen Lars

Fra : Tommy Jo

Dato : 13-03-02 22:05

Hej Lars

> har så været inde på T-Hansens hjemmeside og bestilt en "bagklap" hvor der
> kan sidde to SIM-kort i.
> Jeg vil høre så høre om andre har prøvet denne mulighed???
> Virker det som det skal??

Min søn har sådan een til en 8210 og det virker upåklageligt

--
Mange hilsner
Tommy

Fra : Nick Christensen

Dato : 13-03-02 22:29

> Min søn har sådan een til en 8210 og det virker upåklageligt

Jeg har prøvet både på en 8210 og en 3310. Virker perfekt.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Lars kvorning

Dato : 18-03-02 21:36

Nu har jeg fået klappen med plads til 2 SIM-kort. Men på min findes der en
lille knap på, som man skifter SIM-kort med. Det er lidt træls, for man kan
godt komme til at skifte den mens telefonen er tændt. Så går den kold og
skriver "SIM-kort-fejl". Er det en anden model jeg har fået?? Den er købt
hos T-Hansen og der står også på deres side, at man skifter ved simpelt at
tænde og slukke telefonen.

Hilsen Lars

Fra : jsle@hotmail.com

Dato : 15-03-02 20:30

Lars kvorning <kvorning@nospam.dk> skrev:
> [...]
>

> Jeg har gennem et år brugt det på en Nokia 3310, og det har virket hver gang. Det SIM kort som sidder i holderen ved ledningen virker som det primære kort. DVS at hvis telefonen har været slukket i et stykke tid, så vil den starte op på det kort.
vh
Jan