VB6 (dll): NNTP-kommunikaation
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 13-03-02 17:36

Jeg skal have lavet en dll, der kan snakke med en newsserver og returnere
et to-dimensionelt array. Kontakten til dll skal ske via en ASP-side.

Jeg er dog meget i tvivl om, hvordan jeg kommunikerer med denne dll.

Jeg har allerede lavet koden i vbs, men det performer ad h. til, så
derfor vil jeg lave en dll til det i stedet. Jeg har i forvejen
installeret en komponent (w3 sockets), som jeg kan anvende - men vil jeg
vinde noget ved at anvende Winsock i stedet ? [1]

Når jeg nu får lavet denne dll ... hvordan overfører jeg så parametre til
den ... og hvordan håndterer jeg det returnerende output ?

Hvis der er nogen, der har links til tutorials til programmering af en
sådan dll, så vil jeg blive meget glad :)

[1]
Hvordan refererer jeg til winsock i min dll ? Dll-en skal køre på en
Windows 2000 Svr.
--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk