Pludselig forsvinder mine menu'er og navig~
Fra : Lasse

Dato : 13-03-02 17:19

Hej
Jeg bruger FP2000, og nogle gange er det sket at jeg ved upload til min
hjemmeside, at alle menuer og navigationsknapper forsvinder, på siden på
nettet.
Selve siderne jeg har lavet i FP2000, og som befinder sig på min computer
HAR STADIG navigationsknapper og menuer.

Hvis jeg så forsøger at uploade igen, så bliver knapper og menuer ikke
tilføjet.

Jeg er så nød til at vælge egenskaber og så fjerne og tilføje, for at det
virker, og så herefter uploade igen.

Er der nogen der har en idé om hvad det er der sker ?

Fra : P.N.

Dato : 14-03-02 15:00

Umiddelbart lyder det mystisk. Jeg har været udsat for at lave opdatering i
f.eks. en form, valgt save - for så senere at opdage at ændringerne ikke er
blevet tilføjet. I dit tilfælde ved jeg ikke. Prøv lige at tjekke den
_uploadede_ side (den side der giver fejl):
1) kaldes det rigtige billede (tjek filnavn og distination - der skal ikke
stå c:\web\jørgen.gif)
2) kan du kalde billedet fra din browser (www.dinside.dk/joergen.gif).

Fra : Lasse

Dato : 14-03-02 17:47

> [...]
> _uploadede_ side (den side der giver fejl):
> 1) kaldes det rigtige billede (tjek filnavn og distination - der skal ikke

Da det er menu-struktur der gælder alle sider, så ændres(slettes) det på
alle sider.

Jeg kan godt kalde diverse sider fra min browser, bare jeg kender
destinationen.
De forskellige sider, kunne jeg ikke finde via menustrukturen, da den var
slettet.