Import af OL kalender data til access
Fra : Moka

Dato : 13-03-02 14:27

Hej,

Jeg vil gerne importere outlook kalender data til access. Jeg er kun
interesseret i flg. felter: emne, startdato og slutdato.

Jeg har installeret tilføjelsesprogram, således at jeg kan importere. Jeg
har prøvet at importere, men jeg får ikke start og slut dato med....

Er der nogen der har de vise sten?

Moka

Fra : pre

Dato : 13-03-02 19:46

Var det ikke smartere at exportere fra Outlook, som har hele udstyret parat?

pre

Fra : Moka

Dato : 14-03-02 07:59

Nej, for det er ikke ens egen kalender man skal eksportere - så skal man
logge på som andre hver gang og foretage eksporten. Det skal importeres i
Access.

moka