daemon/rmi eller noget helt 3.
Fra : Bonnie Hoff Kjeldsen

Dato : 13-03-02 14:15

Hej

Jeg har lavet en lille classe som indholder et par methoder og en masse
information, nu ville gerne havde det sådan at man kan starte et andet java
program som enten ligger noget mere information ind eller fjerner noget
information fra den første classe, det vil sige i princippet kunne den
første classe bare hente fra disken når den blev iniatiliseret og skrive når
den blev nedlagt igen men det bliver en farlig masse skriveri kunne godt
tænke mig hvis den lå fast i hukommelsen....

Hvad skal jeg gå efter, RMI eller daemon, eller noget helt tredje - den skal
kun kører lokalt så jeg tror rmi er lidt overkill...

Med Venlig Hilsen
Claus