kan ikke ikke komme ind på hjemmesider, hv~
Fra : Jakob H K

Dato : 13-03-02 12:46

Nu kan jeg pludselig ikke komme ind på www.guloggratis.dk. Når jeg
prøver får jeg beskeden:

Access denied to system because of URL Filter Configuration, while
attempting to retrieve the URL: http://www.guloggratis.dk/.

Jeg har prøvet at ændre på sikkerhedsindstillinger for browseren men
lige lidt hjælper det.

Problemet er der med både IE5 og netscape

hvad faen går det galt ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Morten Reippuert

Dato : 13-03-02 14:06

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> hvad faen går det galt ?

Det er et serverproblem - jeg får nøjagtig samme fejl med både Omniweb
4.1sp og Mozilla .99

<icq:131382336>

Fra : Maciek

Dato : 13-03-02 14:58

hi hi hi hi
har du prøvet
www.gulgratis.dk

Fra : Morten Reippuert

Dato : 13-03-02 15:11

Maciek <macfreak@worldonline.dk> wrote:

> hi hi hi hi
> har du prøvet
> www.gulgratis.dk

næ, jeg prøvede det url som Jacob spurgte til.

<icq:131382336>

Fra : Maciek

Dato : 13-03-02 22:49

jeg kan ikke bruge suppen ordentligt. Jeg mente at svare til Jacob. Bare
rolig. Jeg ved at du har styr på tingene :)

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-03-02 11:58

In article <1f909xr.14fhdylbxeyyaN%macfreak@worldonline.dk>,
macfreak@worldonline.dk (Maciek) wrote:

> Jeg ved at du har styr på tingene :)

Det kan du være helt vis på jeg ikke har.

Fra : Jakob H K

Dato : 13-03-02 23:09

Maciek <macfreak@worldonline.dk> wrote:

> hi hi hi hi
> har du prøvet
> www.gulgratis.dk

Yep, så fremstår jeg jo som en komplet idiot men de har sgu skiftet
adresse, det har altid været guloggratis.dk

Hygge

Jakob H K

Fra : Per Madsen

Dato : 14-03-02 00:36

Jakob H K <ingen@mail.dk> wrote:

> Yep, så fremstår jeg jo som en komplet idiot men de har sgu skiftet
> adresse, det har altid været guloggratis.dk
>

> Hygge
>

> Jakob H K

LOL!! Fniiiis....

Per

Fra : Jakob H K

Dato : 14-03-02 10:24

> LOL!! Fniiiis....
>
> Per

Så er det godt, der bliver slået hårdt ned på urostiftere , jeg skal
vist snakke med din ydbyder, og hvis det ikke virker må jeg jo have fat
i din mor

Hygge

Jakob H K