Ny blæser/køler til G2GTS?
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-02 13:10

Hejsa
Min er begyndt at larme ved opstart.
Hvad kan I anbefale?

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Gerner

Dato : 13-03-02 15:07

On Wed, 13 Mar 2002 13:09:37 +0100, Morten Bowman Hansen
<bowman@NOSPAMstofanet.dk> wrote:

>Hejsa
>Min er begyndt at larme ved opstart.
>Hvad kan I anbefale?

Smøring ?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-02 15:59

On Wed, 13 Mar 2002 15:06:45 +0100, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

>Smøring ?

Med silikone eller?

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-03-02 16:11

Så længe dit smøremiddel ikke indeholder nogen form for syre kan du bruge
hvad som helst.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Gerner

Dato : 13-03-02 20:38

On Wed, 13 Mar 2002 15:59:10 +0100, Morten Bowman Hansen
<bowman@NOSPAMstofanet.dk> wrote:

>Med silikone eller?

Uden at foreslå du skal bruge det (disclaimer), så er det jeg bruger når
diskdokter melder om at jeg burde udskifte blæseren fordi omdr. er på nul.
Jeg har støjproblemer når blæseren ikke kører stærkt nok.
Mærkrligt nok kører blæseren rundt (men støjer fælt) selv om diskdokter viser
nul omdr.
Et pust med silikone giver som regel fut i blæseren.
Har du set om støjen hos din blæser skyldes for få omdr. ?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-03-02 17:49

On Wed, 13 Mar 2002 20:37:35 +0100, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

> [...]
>Et pust med silikone giver som regel fut i blæseren.
>Har du set om støjen hos din blæser skyldes for få omdr. ?

Nope men den gør det kun under opstart. Den holder og når den har kørt
få minutter, så det kunne det måske godt være?

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Gerner

Dato : 14-03-02 20:52

On Thu, 14 Mar 2002 17:49:29 +0100, Morten Bowman Hansen
<bowman@NOSPAMstofanet.dk> wrote:

>Nope men den gør det kun under opstart. Den holder og når den har kørt
>få minutter, så det kunne det måske godt være?

Tja, det kunne være at støjen forårsages af vibrationer afstedkommet af for få
omdr.