Kan et åbent popup, poppe frem igen??
Fra : Zarah Juul

Dato : 13-03-02 12:45

Jeg har en side med en masse forskellige popup vinduer, som alle
åbnes i det samme vindue.
Men glemmer man at lukke det første popup vindue, man kigger på,
og derefter gerne vil åbne et nyt (ved at trykke på et andet
link) åbnes dette andet popup vindue i vinduet jeg tidligere
kiggede på og befinder sig nu bag det egentlige browservidue.
Dvs. man ser ikke at et nyt vidue åbner, men undres istedet over
at, der intet sker.
Hvordan løser jeg dette problem, så viduet hver gang popper
tydeligt frem?

Hilsen Zarah

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-03-02 13:14

Zarah Juul <zarahjuul@hotmail.com> escribió en el mensaje de noticias
a6ne3k$cat$1@sunsite.dk...
> Hvordan løser jeg dette problem, så viduet hver gang popper
> tydeligt frem?

du bruger konsekvent:

mitVindue= window.open(..........);
mitVindue.focus();

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 13-03-02 14:47

> Hvordan løser jeg dette problem, så viduet hver gang popper
> tydeligt frem?

<BODY onload="javascript:this.window.focus()">

.... eller sådan noget lignende - prøv dig lidt frem

--
Michael Kjeldsen
http://www.criterius.dk

*** Remove NOSPAM from my email ***

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-02 14:59

Wed, 13 Mar 2002 14:47:01 +0100, skrev "Michael Kjeldsen"
<mkjeldsen@NOSPAMmail1.stofanet.dk>:

><BODY onload="javascript:this.window.focus()">

Kan gøres mere simpelt:
men der blev først foreslået at gøre det i scriptet og det er
smartere.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 13-03-02 15:14

> Kan gøres mere simpelt:
> men der blev først foreslået at gøre det i scriptet og det er
> smartere.

Såmænd også bare noget jeg "klistrede" sammen, sådan lidt "from the top of
my head..."

--
Michael Kjeldsen
http://www.criterius.dk