Hvor finder jeg en advokat?
Fra : Stuffy

Dato : 13-03-02 11:18

Hej

Jeg skal have udarbejdet to kontrakter:

1) En ansvarsfraskrivelse til oprettelse af nye brugere på et kontaktsted på
nettet

2) En kontrakt mellem webdesign-firma og kunde, som angiver at kunden køber
en licens der aldrig udløber til brug af koden.

Har I erfaring med nogle advokater der evt. måtte have sådanne liggende?

Hilsen Jimmy

Fra : Stuffy

Dato : 13-03-02 12:04

> Har I erfaring med nogle advokater der evt. måtte have sådanne liggende?

Jeg snakkede med Peter Lunding Smith, som kunne lave begge kontrakter til
3000 ex moms pr stk.

Dette er imidlkertid en stor sum for mig og håber derfor på at I har været i
en lignende situation og derved kan henvise til en advokat, som allerede har
sådanne færdige kontrakter liggende til lavere pris.

Hilsen Jimmy