Re: Ssh!
Fra : Kirsten

Dato : 13-03-02 11:04

Ssh Ernst, det er nok bedre at prøve at tie ham ihjel. Lad de stoute, tavse
fiskere fra Thyborøn være vor ledestjerne i disse trængte tider; jeg tror,
det tjener Sagen bedst.

Eller skulle vi måske hellere følge HERRENS bud og vore forfædres eksempel
og stene ham til døde? Åh, alle disse beslutninger.

En helt anden ting: ved I hvad -- nu var jeg dæleme i avisen i dag igen! Men
tror I ikke snart, der kommer en artikel med billede også?

I Kirstus
Kristen
kirsten@praize.com
-- "Når nogen bespotter sin Gud, skal han undgælde for sin synd; og den der
forbander HERRENS navn, skal lide døden; hele menigheden skal stene ham", 3.
Mos. 24.15-16 --
-- "Vi elsker dig. Tak for, hvad du har gjort i Jesu navn", Fader Donald
Spitz til John Salvi efter Johnnys likvidering af en abortlæge --

Ernst Pedersen <tingvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c8e27b2$0$301$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-03-02 11:38

"Kirsten" <kirstens_fanclub@hotmail.com> wrote in message

[snip-snap-snude]

Klage afsendt til abuse@get2.net

/Nikolaj

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-03-02 12:52

Også herfra.

(Husk at sende header med, hvis du også vil være fri for det religiøse
pjat).

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-03-02 13:06

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message
> Også herfra.
>
> (Husk at sende header med, hvis du også vil være fri for det religiøse
> pjat).

Jepper. I mine øjne er problemet ikke, at det er noget religiøst pjat, men
at mosegaard ikke skal tro, at han kan slippe afsted med at benytte Usenet
som reklamesøjle for sig selv og sin bog.

/Nikolaj
XFUT: dk.admin.netmisbrug (dvs. at tråden fortsætter derovre)