Andet multimedie
bentjuul 3670
Re: Ssh!
Fra : Kirsten

Dato : 13-03-02 11:04

Ssh Ernst, det er nok bedre at prøve at tie ham ihjel. Lad de stoute, tavse
fiskere fra Thyborøn være vor ledestjerne i disse trængte tider; jeg tror,
det tjener Sagen bedst.

Eller skulle vi måske hellere følge HERRENS bud og vore forfædres eksempel
og stene ham til døde? Åh, alle disse beslutninger.

En helt anden ting: ved I hvad -- nu var jeg dæleme i avisen i dag igen! Men
tror I ikke snart, der kommer en artikel med billede også?

I Kirstus
Kristen
kirsten@praize.com
-- "Når nogen bespotter sin Gud, skal han undgælde for sin synd; og den der
forbander HERRENS navn, skal lide døden; hele menigheden skal stene ham", 3.
Mos. 24.15-16 --
-- "Vi elsker dig. Tak for, hvad du har gjort i Jesu navn", Fader Donald
Spitz til John Salvi efter Johnnys likvidering af en abortlæge --

Ernst Pedersen <tingvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c8e27b2$0$301$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 13-03-02 11:19

og hvad i himlens navn har dette indlæg med dk.edb.grafik at gøre ..
ja jeg spørger bare ....

Smil fra Ami

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-02 12:42

Wed, 13 Mar 2002 11:18:56 +0100, skrev "Anne-Marie Prange
Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk>:

>og hvad i himlens navn har dette indlæg med dk.edb.grafik at gøre ..
>ja jeg spørger bare ....

Og hvorfor gentager du så indlægget?

Læs venligst min signatur og
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fut: news:dk.admin.netikette
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Leony

Dato : 13-03-02 12:11

> [...]

Men
> tror I ikke snart, der kommer en artikel med billede også?

Det er utroligt at folk vil gøre livet surt for fredelige nyhedsgruppelæsere
bare for at komme i avisen.
Troede for øvrigt der var blevet lavet en artikel med billede i Ugeavisen.
Eller er du bare en copycat, der er ude på at få lukket sin forbindelse pga
spam i nyhedsgrupperne.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Madsen

Dato : 13-03-02 16:30

Kirsten skrev:

> Ssh Ernst, det er nok bedre at prøve at tie ham ihjel. Lad de
> stoute, tavse fiskere fra Thyborøn være vor ledestjerne i disse
> trængte tider; jeg tror, det tjener Sagen bedst.

Hold kæft en gang ævl.

PLONK. Velkommen i mit spamfilter.

Madsen.