Kendskab til Rejse-Mægleren?
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 13-03-02 09:40

Hej!

Jeg ville høre om nogen havde kendskab til Rejse-Mægleren?

De skulle angiveligt arrangerer rejser til Prag via deres
samarbejdspartner CoDan Agentura (et dansk-ejet tjekkisk firma).

De henviser til hjemmesiden www.andel3w.dk.

Jeg kan ikke finde noget information om selskabet nogen steder på nettet
og jeg ville derfor lige høre om nogen havde erfaringer med dem?

På forhånd tak.
Thomas Pedersen

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-03-02 17:59

"Thomas Pedersen" <mr.thomas@pedersen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville høre om nogen havde kendskab til Rejse-Mægleren?

Rejse-Mægleren kender jeg intet til!

> De skulle angiveligt arrangerer rejser til Prag via deres
> samarbejdspartner CoDan Agentura (et dansk-ejet tjekkisk firma).
>
> De henviser til hjemmesiden www.andel3w.dk.

har brugt CoDan Agentura adskillige gange til booking af hotel m.m. og
har kun haft særdeles gode erfaringer dermed. så min anbefaling er fri
for negative anmærkninger.

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk