WW brevkursus?
Fra : Mette Frederksen

Dato : 13-03-02 07:35

Hejsa!

Jeg vil høre om der er nogen af jer der har prøvet WW brevkursus???

er det pengene værd..det koster nemlig 850 kroner!!! vildt ikke!!!!

Men er det det der skal til så er det jo ikke spildte penge!

På forhånd tak
Mette

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : Mari

Dato : 13-03-02 22:09

"Mette Frederksen" <rollike@frederiksen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:3c8ef0a0$0$224$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Men er det det der skal til så er det jo ikke spildte penge!

Tror du selv det har noget med mad at gøre, at man ikke taber sig??

Jeg tror du svarer "nej".

Tror du så, at man kan ændre sin "vægtadfærd" med et brevkursus?

OK, du svarer nok "nej" - igen...... )

Mh

Fra : LHQ

Dato : 13-03-02 22:17

Det handler vel i lige så høj grad om at ens kostvaner skal lægges om?

Mari <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c8fbf92$0$73660$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Marianne

Dato : 13-03-02 22:35

> Jeg vil høre om der er nogen af jer der har prøvet WW brevkursus???

Hej Mette

Jeg har fulgt vægtvogterne 'almindeligt', og brevkurset er det samme som det
materiale, man får udleveret de 10 første gange.

Det er OK, synes jeg, men hvis du ved det nødvendige om kostprincipper til
at kunne tabe i vægt, har du ikke brug for dette.

mvh
Marianne

Fra : Mette Frederksen

Dato : 14-03-02 07:12

> Det er OK, synes jeg, men hvis du ved det nødvendige om kostprincipper til
> at kunne tabe i vægt, har du ikke brug for dette.

Det mest grundlæggende kender jeg jo til hudløshed.. Men jeg har hørt at
deres pontsystem skal være let at gå til og at deres måde at bygge det hele
op på skulle være motiverende.... Selvfølgelig er det klart bedre at komme
til møder hvor man bliver vejet og kan snakke om tingene...Når man selv skal
gøre det... mangler man jo hele den stemning der er i konceptet...
Hvad er dine erfaringer med deres koncept?!?!

Mange hilsner
Mette

ps.. til alle jer andre tak for jeres svar... *S* men jeg vil no stadig
gerne høre fra nogen der har prøvet brevkurset! *S*

Fra : Marianne

Dato : 14-03-02 07:43

> Hvad er dine erfaringer med deres koncept?!?!

De er gode.

Deres pointsystem er glimrende for mig og ganske let at gå til (man tæller
en kombination af fedt og kalorier). De er ikke så fanatiske som
Vægtkonsulenterne og man sammensætter selv sin mad. Det får man en masse
*brugbare* ideer til, herunder madpakker, fest, alm. mad (hvad det så end
er).

De har en masse 'assessoires', man kan købe ved siden af: en særlig
point-regnemaskine, så man på basis af mængde fedt og kalorier kan udregne
antallet af points; en skridttælleragtig dims, der tæller hvor mange points
man bevæger sig (og som man dermed kan trække fra i regnskabet); kiks, barer
og bolcher med få points, bøger med særlige opskrifter o.a. Det hele
fremstår som meget lækkert og tjekket, og det er vel bl.a. det, man betaler
for.

Det, der er noget værd, er i mine øjne 2 hæfter ud af de ialt 10-12, man
får: deres samlede pointsoversigt og en livslinieteknik, hvor man bliver
hjulpet til at tænke sit liv igennem mht overvægt.

Pointshæftet får man 2. eller 3. gang ... så hvis man vi spare kan man nøjes
med at møde op de første gange. Dvs 'prisen' bliver indmeldelsesgebyr +
enkeltgangsafgift.

mvh
Marianne

Fra : Mette Frederksen

Dato : 15-03-02 20:48

Tak for det fine svar! *S*

Fra : Suzanna Ipsen

Dato : 13-03-02 23:11

> [...]
> ^~^
> http://www.valo.dk
> Obs: Hjemmeside ejer! Har du besøgt denne side???

Held og lykke
Suzanna

Fra : Mari

Dato : 14-03-02 20:22

"Suzanna Ipsen" <suzanna.ipsen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:3c8fce57$0$99196$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

smaddergodt kursus - og det er gratis!

Bemærkelsesværdigt lave vægttab, kursisterne har præsteret
http://www.madogsundhed.dk/artikler/a0000273.htm

Gad vide om det er den personlige fremmøde-motivation,
der mangler.

Mh

Fra : Suzanna Ipsen

Dato : 16-03-02 20:02

> [...]
> ^~^
> http://www.valo.dk
> Obs: Hjemmeside ejer! Har du besøgt denne side???

I Politiken (tillægget Lørdagsliv) i dag er der nogle webadresser
på forskellige steder, hvor der er gratis slanketip!
Suzanna

Fra : Mae

Dato : 18-03-02 15:46

Hej Mette.

Jeg er i gang med WW's brevkursus og kører på 3. uge. Jeg har indtil videre
tabt mig over 4 kg..og det er incl lakridser og lidt chokolade..
Jeg er vildt begejstret for deres system, for for mit vedkommende gjalt det
om at få nogle deciderede rammer og det er WW. Hvis man bare kører efter
Anne Larsen's koncept, glemmer man hurtigt at selvom det er fedtfattigt,
tager du alligevel på i vægt, hvis du spiser mere end du forbrænder.
I WW er der allerede taget højde for det, så du spiser det du kan li' og
hvis det "koster" for mange points, jamen så må du spise dig mæt i
grøntsager istedet for.
Jeg mener helt klart det er pengene værd. Og hvis du har behov for at blive
kontrolleret, kan du eventuelt besøge den anden NG, der hedder:
alt.support.diet.weightwathers, det er en hamrende god NG, hvor man kan dele
ud af sine erfaringer og høre andres.. .Bare kom i gang, du vil ikke
fortryde det
Håber på at se dig derinde
//Mae