Erfaringer med reifenversand.com
Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-03-02 22:57

Hej

Fazeren skal jo have nye dæk, så jeg bestilte et sæt pilot Sport Hos Leo
Mortensen i Gludsted for 2500,-, som han dog ikke har bestilt hjem endnu.
(men gør imorgen tidlig ) Jeg syntes at det lød billigt og at det nok
ikke kunne betale sig at shoppe i .de... Det lader til at jeg tog fejl.
Efter lidt surfen rundt fandt jeg nemlig reifenversand.com, som jeg svagt
husker er nævnt før her i ng'en. Her koster dækkene følgende:

110/70 ZR17 PILOT SPORT TL 54 W (N) Euro89,30 (664,- dkr)
160/60 ZR17 TL PILOT SPORT 69 W (N) Euro127,70 ( 949,- dkr)
I alt 217 EUR = 1612,68 dkr. Det er jo lige en smule billigere.
Mit tyske er lidt rustent, men jeg tror nok at der, på deres side, står at
levering er gratis for ordrer over 155,- EUR og at man skal regne med 2-3
dages leveringstid. (tak babelfish).

Er der store ekstraudgifter forbundet med handel hos dem, eller kan jeg
trygt bestille lakridserne? I så fald vil jeg skynde mig at sende en
fax til Leo og anullere bestillingen!

Jeg skal nok få dem finde ud af at få dækkene sat på billigt Leo er
nemlig en flink mand og jeg er en god kunde hos ham
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Janus

Dato : 12-03-02 22:52

Nej det er ikke gratis at bestille hos dem!!! med mindre de lige har lavet
det om. Prisen i efteråret lå på ca 12DM for et dæk og 17DM for 2. Ellers
gik det som smurt, ingen ekstra udgifter 5 dages leveringstid

mvh Janus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-03-02 23:06

Janus skrev:

> Nej det er ikke gratis at bestille hos dem!!! med mindre de lige har
> lavet det om. Prisen i efteråret lå på ca 12DM for et dæk og 17DM for 2.

Det er jo heller ikke slemt.

> Ellers gik det som smurt, ingen ekstra udgifter 5 dages leveringstid

Hmm, Michael KS skriver her:
<http://groups.google.com/groups?q=reifenversand.com+moms+group:dk.fritid.motorcykel&hl=en&selm=af9mito8ldbk57354s32pmdhj3u8gvs7dr%404ax.com&rnum=1>
....at Refienversands priser er uden moms Hvad er andres erfaringer med
det?

Fra : Michael K. S.

Dato : 12-03-02 23:02

On Tue, 12 Mar 2002 23:06:25 +0100, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:

> [...]
>...at Refienversands priser er uden moms Hvad er andres erfaringer med

Det var de dengang,deres site er omlagt en del siden da,førhen var der
også info om lev. til resten af Europa,det synes at være forsvundet
nu,send dem hellere en mail

-M

Fra : Michael K. S.

Dato : 12-03-02 23:10

On Tue, 12 Mar 2002 23:02:00 +0100, Michael K. S. <MichaelKS@image.dk>
wrote:

>Det var de dengang,deres site er omlagt en del siden da,førhen var der
>også info om lev. til resten af Europa,det synes at være forsvundet
>nu,send dem hellere en mail...

Glemte lige,at de priser der opgives nu er _incl._ moms eller på tysk:

"Preise incl. MwSt." (Mehrwertssteuer)

-M

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-03-02 23:34

Michael K. S. skrev:

> Glemte lige,at de priser der opgives nu er _incl._ moms eller på tysk:
>
> "Preise incl. MwSt." (Mehrwertssteuer)

Fint, tak for hjælpen!

Fra : Michael K. S.

Dato : 12-03-02 23:22

wrote:

>Det var de dengang,deres site er omlagt en del siden da,førhen var der
>også info om lev. til resten af Europa,det synes at være forsvundet
>nu,send dem hellere en mail

Nå - Det passede så heller ikke,det er bare rykket ud i margen nu

Forsendelse til DK er :

7 kg .....60 kr
18 kg..... 82 kr
24 kg..... 101 kr
31 kg....120 kr

Et dæk vejer ca. 7 kg og altså ca. 14 kg for et sæt

-M

Fra : Zorilla

Dato : 13-03-02 19:38

2 nye Bridgestone bestilt i weekenden.
Onsdag formiddag står DPD med en forsendelse fra Tyskland.
Bedre ka' det vist ikke gøres, hva'?

Peter

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-02 19:45

On Wed, 13 Mar 2002 19:38:18 +0100, "Zorilla" <zorilla@mac.com> wrote:

>2 nye Bridgestone bestilt i weekenden.
>Onsdag formiddag står DPD med en forsendelse fra Tyskland.
>Bedre ka' det vist ikke gøres, hva'?

Næh,det lyder da fornuftigt )....Tilbage står så om de kan lev.
andre dæk end dem de lister på HP'en - Har sendt en forespørgsel på
nogle Rennsport idag - jeg håber da,for prisen er yderst attraktiv i
forhold til DK,hvor et bagdæk tit koster mere end et helt sæt hos
Reifenversand !!

-M