Andet multimedie
bentjuul 3670
photoshop plugin
Fra : Mikael Jepsen

Dato : 12-03-02 22:41

Hej Gruppe

Jeg leder efter et plugin som automatisk enhancer billeder,
jeg har set applied science fiction digital ROC/SHO men de er lidt pebrede
at registrere, men kender i til noget lignende ???

Fra : itgrafen

Dato : 12-03-02 23:38

"Mikael Jepsen" skrev d. 12-03-02 22:41 dette indlæg :
> [...]
pebrede
> at registrere, men kender i til noget lignende ???

Der findes et plugin eller lille selvstændigt program der hedder "auto
eye"
du kan hente det hos www.extensis.com

dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Svendsen

Dato : 13-03-02 01:18

Prøv at se her, de har gratis-programmer for sub.
http://www.mediachance.com/

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.