hvilket grafikkort
Fra : /palle

Dato : 12-03-02 21:29

Hvordan finder jeg ud af hvilket grafikkort jeg har, og hvor mange ram og
sådenne ting om kortet

/palle
No lame SIGNATUR

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 12-03-02 22:08

"/palle" <palleravn@dude.dk> skrev
> Hvordan finder jeg ud af hvilket grafikkort jeg har, og hvor mange ram
og
> sådenne ting om kortet

Kig på skærmen lige når du tænder computeren. Der kommer alle
oplysninger.

Alternativt højreklik på "denne computer", vælg "enhedshåndtering" og kig
på "skærmkort".

mvh
Peter

Fra : /palle

Dato : 13-03-02 17:56

Der er ikke noget som heder "enhedshåndtering" når jeg højreklikker som du
(Chuke Minergolf) siger...

/palle

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-03-02 18:00

Du skal højreklikke på ikonet der hedder denne computer, og vælge
egenskaber, så komme der noget frem, også et faneblad hvor der står
enhedhåndtering. Men hvis du ikke er sikker på hvad det er du har med at
gøre, så lad for guds skyld være med at pille i enhedshåndteringen.

Kim Larsen

Fra : /palle

Dato : 13-03-02 18:29

Nej Nej jeg er da lidt inde i det, jeg kender enheds..... Men jeg kan ikke
finde ud af hvad mærke det er eller hvormange ram...

/palle
No lame SIGNATUR

Fra : anonymm

Dato : 14-03-02 19:31

snip
> Nej Nej jeg er da lidt inde i det, jeg kender enheds..... Men jeg kan ikke
> finde ud af hvad mærke det er eller hvormange ram...

RAM: Vælg "Performance/ydevne" når du har trykket på denn
computer/egenskaber.

CPU hastighed: Find programmet "show mhz" på download.com

Fra : /palle

Dato : 13-03-02 18:01

Der står ikke hvor mange ram den har...
Men jeg har fundet ud af at det hedder: S3 Graphics Inc. ProSvaga