Hjælp til bygning af carport....
Fra : Bjørn P.Callesen

Dato : 12-03-02 19:46

Jeg skal til at prøve lykken med at bygge en dobbelt
carport...."gør-det-selv"

Det var meningen at jeg ville købe al materiale selv....og derefter bygge
den op trin for trin.

Er der nogen der evt. har erfaring med at lave spær selv....den skal nemlig
være med høj rejs og 25 graders hældning med beton-tagsten....

Har i evt en byggevejledning liggende....jeg kunne få en kopi af.

Fra : kskov

Dato : 12-03-02 21:21

Hej
Jeg har selv lavet en carport med teglsten, hvor jeg selv lavede spær. Det
gik faktisk nemt, med lidt kyndig vejledning fra min "gør det selv" familie.
Jeg købte materialerne selv og byggede efter egen skitse. Prisen for en en
enkelt carport komplet inkl tegl var ca. 16.000 kr inkl moms.
Det var ikke det store problem at lave spær - det der gav de største
problemer var at ligge teglstenene pænt.

hilsen
Karsten