Opdatering af Nokia 6210
Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 12-03-02 19:26

Hejsa !

Jeg vil gerne have opdateret min Nokia 6210 til nyeste firmware. Den
jeg har er 3.04, helt tilbage fra 06.10.00...

Men nu til spørgsmålet:
Er der nogen der kender en forhandler i nærheden af Skive, Viborg
eller Holstebro, som kan opdatere uden at skulle sende telefonen ind?

På forhånd tak!
--
Med Venlig Hilsen
Ryan Rud Jensen

Fra : Nick Christensen

Dato : 12-03-02 19:46

> Jeg vil gerne have opdateret min Nokia 6210 til nyeste firmware. Den
> jeg har er 3.04, helt tilbage fra 06.10.00.

Jeg mener at nyeste software er 05.56 fra 25-01-02.

> Er der nogen der kender en forhandler i nærheden af Skive, Viborg
> eller Holstebro, som kan opdatere uden at skulle sende telefonen ind?

Teleservice i Aalborg eller Aarhus. Måske der er et servicepoint nærmere
dig. Det skal jeg desværre ikke kunne sige.

http://www.teleservice.com/DK-Index/dk-index.html

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Kim M

Dato : 12-03-02 20:27

> Jeg vil gerne have opdateret min Nokia 6210 til nyeste firmware. Den
> jeg har er 3.04, helt tilbage fra 06.10.00...

Den nyeste version er 05.56 fra 25-01-02

> Men nu til spørgsmålet:
> Er der nogen der kender en forhandler i nærheden af Skive, Viborg
> eller Holstebro, som kan opdatere uden at skulle sende telefonen ind?

Både Bluetel i Viborg og Holstebro kan gøre det. Hvis der stadigvæk er
garanti, skal du bare medbringe din bon, så gør de det gratis.

mvh

Kim Mogensen

Fra : Perino

Dato : 13-03-02 20:48

hvordan checker man hvilken version telefonen har?

Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 13-03-02 23:14

Hejsa!

On Wed, 13 Mar 2002 19:48:20 -0000, "Perino" <perinouk@email.com>
wrote:
>hvordan checker man hvilken version telefonen har?

Kort: *#0000#

Fra : Per Velschow

Dato : 16-03-02 04:19

"Ryan Rud Jensen" <ryan@jyde.dk> wrote in message
> Hejsa !
>
> Jeg vil gerne have opdateret min Nokia 6210 til nyeste firmware. Den
> jeg har er 3.04, helt tilbage fra 06.10.00...

Hmm... jeg har lige i dag købt min 6210. Den har version 3.01 fra 21-08-00.
Er det ikke en smule for dårligt af forhandleren??

Men er der nogle gode grunde til at besvære sig med en opgradering? Kan man
se fejlrettelser og nye features et eller andet sted på Nettet?

/Per