Nokia 8910
Fra : Anders

Dato : 12-03-02 18:07

NOkia 8910 skulle kommer i 2. kvartal - men er der nogen der har hørt noget
mere præcist?

Nokia er jo kendt for at være lidt for hurtige med frigivelses datoen....

Anders

Fra : Nick Christensen

Dato : 12-03-02 19:50

> NOkia 8910 skulle kommer i 2. kvartal - men er der nogen der har hørt
> noget mere præcist?

De når det hvert i fald ikke i den her måned. I løbet af sommeren vil mit
skud være. Jeg tror ikke engang selv Nokia ved det.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Christian Larsen

Dato : 13-03-02 01:32

Hej.

Den kommer helt sikkert før 2. kvartal er færdigt. Mit skud er først i 2.
kvartal.

Fra : Anders

Dato : 13-03-02 10:01

> Den kommer helt sikkert før 2. kvartal er færdigt. Mit skud er først i 2.
> kvartal.

Er der nogen der har hørt om en pris?

Fra : Christian Larsen

Dato : 14-03-02 08:14

Hej.

Næ, men den bliver sikkert temmelig dyr, for titanium er et pisse-dyrt
metal, som for tiden er meget meget at skaffe pga. at der bliver brugt meget
af metallet i luftfart, rumfart industrien og i golf til golfkøller. Og
metallet er der i forvejen ikke for meget af på verdensbasis.