Aflytningsudstyr til fastnettelefon?
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 12-03-02 18:11

Jeg leder efter en "dims" som kan optage telefonsamtaler jeg selv fører som den
ene part.

En dims der f.eks. kan være koblet på imellem min telefon og telefonstikket, og
optage samtaler jeg fører. Optagelsen må meget gerne kunne foregå direkte til
en PC (via RS-232 f.eks.) alternativt vil bånd være okay.

Hvor finder man sådan en dims, hvad koster den, og hvad skal man være opmærksom
på?

(jeg sidder på spektralt delt kobber, hvis det har noget at sige - dvs. jeg har
en telefonforbindelse og ADSL-forbindelse på samme kobberpar)

--
Anders Vind Ebbesen
Farum Nærradio Hits: 1. Peter Belli: Ingen regning 2. Trax: Du er fuld af løgn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-03-02 18:54

Anders Vind Ebbesen skriver:

> [...]
> en PC (via RS-232 f.eks.) alternativt vil bånd være okay.
>
> Hvor finder man sådan en dims, hvad koster den, og hvad skal man være opmærksom

Sikkert i din skuffe, et voicemodem løser dine opgaver.

Klaus
det er Modelbane Europas hjemmeside
Tips, tricks og andet godt: http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 12-03-02 19:30

In article <3C8E409E.EF373B4C@post6.tele.dk>,
Klaus D. Mikkelsen claimed the following:
> Anders Vind Ebbesen skriver:
>
> Sikkert i din skuffe, et voicemodem løser dine opgaver.

Det lyder ret nemt. Fandt også noget software til at optage med, smart.

Jeg går ud fra at det er sværere/dyrere, hvis man vil gøre det samme med en
mobiltelefon?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-03-02 20:02

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg går ud fra at det er sværere/dyrere, hvis man vil gøre det samme
med en
> mobiltelefon?

Både og. Du er afhængig af hvilke interfaces mobiltelefonen har

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : HKJ

Dato : 12-03-02 18:52

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> wrote in message
> [...]
> en PC (via RS-232 f.eks.) alternativt vil bånd være okay.
>
> Hvor finder man sådan en dims, hvad koster den, og hvad skal man være

Prøv at se her: http://www.brinck.dk/teleopt.htm

Adapteren kan købes i løsvægt til noget lavere pris.

Fra : Torbenth

Dato : 12-03-02 23:10

HKJ skrev i meddelelsen ...

>Prøv at se her: http://www.brinck.dk/teleopt.htm

Og så skriver han at det er forbudt at optage samtaler uden at oplyse den
anden person om det.
Hvis den ene part i en telefonsamtale ved der bliver optaget er det lovligt.
Og hvis det er en selv der optager er det lovligt da man selv er part i
samtalen.

Mvh.
Torben

Fra : Frowner

Dato : 13-03-02 21:53

Jeg har et diagram der kan sende tlf samtalen på fm, hvis det har interesse
kan du bare maile...

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 14-03-02 18:24

On Tue, 12 Mar 2002 17:10:42 +0000 (UTC), spam@boomer.dk (Anders Vind
Ebbesen) wrote:

> [...]
>optage samtaler jeg fører. Optagelsen må meget gerne kunne foregå direkte til
>en PC (via RS-232 f.eks.) alternativt vil bånd være okay.

Ikke serielt, men via et lydkort, og hvis det skal være automatisk, så
fx. RecAll.

>Hvor finder man sådan en dims, hvad koster den, og hvad skal man være opmærksom
>på?

Tele-butik. Spørg efter et "sikringsled" til at optage samtaler med...

/Dan MOrtensen

Fra : Frowner

Dato : 13-03-02 21:53