Glædesbudskab!
Fra : Jesus Kristus

Dato : 12-03-02 17:07

__
|__|__
__| |

Hosianna -- Jeg er atter kommet!

Imidlertid vil afsløringerne i den nyligt udkomne biografi Uhyret fra
Betlehem formentlig gøre et længere ophold ... ubekvemt.

Derfor drager Jeg ad Helvede til igen om en liden stund og lover, at Jeg
aldrig mere vender tilbage til Jorden!

Så undskyld torturen og de andre lidelser, Jeg har påført jeres art. I véd
jo, hvordan det er med s/m Og det er altså ikke ham forfattersvinet, Jeg
mener.

Som Mit sidste hverv nedlægger Jeg herved Kristendommen. Prøv evt. tibetansk
buddhisme i stedet. Eller new-age. Lidt aroma-terapi ville helt klart ikke
være af vejen med dén svovlstank!
__
|__|__
Jesus __| | Kristus

romanfigurer.jesus.kristus@horrorcomix.com
Tag del i debatten om Mig på det nye site:
http://www.e.magazine.dk/Nyheder/Nyhed.asp?NyhedsID=2897

Fra : R.O.

Dato : 12-03-02 17:26

Jeg har ligeså sendt en klage til abuse@get2net.dk og jeg vil foreslå at
alle I andre gør det samme så vi kan lukke forbindelsen for denne "Kirsten".
Husk at vedlægge header og post i mailen.

(hvis nogle ikke har bemærket det er Xtrace IP'en den samme =
195.82.220.163)

--
Regards/Hilsen
/R.O

Mail [REMOVE]

Porno?
Beklager at skuffe dig, men jeg har intet lige nu.
Citat fra www.rene.hjorth.com

Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-03-02 18:25

"R.O." <punisherolsen[REMOVE]@hotmail.com> skrev...
> Jeg har ligeså sendt en klage til abuse@get2net.dk og jeg vil foreslå at
> alle I andre gør det samme så vi kan lukke forbindelsen for denne
"Kirsten".

Har også sendt klage

/Camilla

Fra : Henning

Dato : 12-03-02 17:29

On Tue, 12 Mar 2002 17:06:36 +0100, "Jesus Kristus"
<jesus_barabbas_kristus@hotmail.com> wrote:

Klage sendt til abuse@get2net.dk

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 12-03-02 17:46

Var der ikke en der kunne lægge en standart klage under denne post, så det
bare er at klippe og klister

Allan Bach

Fra : Robert

Dato : 13-03-02 08:57

"Allan Schuster Bach" <dsl33239@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Var der ikke en der kunne lægge en standart klage under denne post, så det
> bare er at klippe og klister
>
> Allan Bach

Klage over hvad ?

Hvorfor overhovedet spilde tid på den slags ?
Opmærksomhed skaber omtale.
Ignorér, og den slags dør ud af sig selv

Robert

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-03-02 17:16

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev:

>Klage over hvad ?
>Hvorfor overhovedet spilde tid på den slags ?

Fordi det hjælper.

>Ignorér, og den slags dør ud af sig selv

Det stemmer ikke med virkeligheden.

--
Bertel

Fra : Padre

Dato : 13-03-02 18:36

> Ignorér, og den slags dør ud af sig selv

Jeps, men jeg kender en bedre version: Klag til ISPen, og vær med til at slå
det ihjel

Padre