harer i haven
Fra : Peter

Dato : 12-03-02 17:15

Findes der et godt råd mod harer i haven. De tager mine krokus, toppen
af gulerødderne, nyplantede porrer osv.

Jeg har ikke noget mod harer, men jeg vil gerne have mine grøntsager i
fred.

Jeg orker ikke at hegne hele haven ind med hønsetråd!

Med venlig hilsen
Peter

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-03-02 20:45

Peter wrote:

> [...]
> fred.
>
> Jeg orker ikke at hegne hele haven ind med hønsetråd!

I Sverige bruger man hjortetaksolie, på pæle.

Hjortetaksolie lugter af ulv.

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 12-03-02 23:05

Hej

Jeg har læst at lugten af menneske er det bedste våben - og at det kan gøres
ved at gemme afklippet hår og putte det i en nylonstrømpe, som så hænges op
i haven.. Evt. flere steder..

Sandra

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 12-03-02 23:27

Hej

Jeg har læst, at hvis man bare kan få taget skovlene fra dem, så holder de
op med at grave.

Undskyld

Birgitte

Fra : Jan Holm

Dato : 12-03-02 23:41

> Findes der et godt råd mod harer i haven.
> Med venlig hilsen Peter

Hvad med ham her, hans speciale er kaniner men
mon ikke han kan håndtere en hare
http://www.dragg.net/users/pennywitt/elmer/elmer.htm

Undskyld

Mvh
Jan Holm

Fra : H. Olesen

Dato : 16-03-02 23:08

On Tue, 12 Mar 2002 23:40:56 +0100, "Jan Holm" <jan@parkholm.dk>
wrote:

>Hvad med ham her, hans speciale er kaniner men
>mon ikke han kan håndtere en hare
>http://www.dragg.net/users/pennywitt/elmer/elmer.htm
>
>Undskyld

Det var da det dårligste råd jeg længe har hørt. Hvornår har Elmer
nogensinde fået ram på den kanin?

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk