PMC skal til Polle Fiction
Fra : Tommy Fer

Dato : 12-03-02 16:13

Hey NG... ville lige dele lidt Polle Fiction forberedelser med jer...

kig i Binær.motor under samme subject

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com
www.pmc.dk

Fra : Steffler

Dato : 12-03-02 16:20

"Tommy Fer" <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> wrote in message
> Hey NG... ville lige dele lidt Polle Fiction forberedelser med jer...
>

> kig i Binær.motor under samme subject

Gad vide om det også bliver en trend til Bakkeåbning (-:

/S

Fra : Søren Lindholt

Dato : 12-03-02 23:32

"Tommy Fer" <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG... ville lige dele lidt Polle Fiction forberedelser med jer...

Prima prima. Har du flere billeder vil jeg gerne ha dem, så kan de komme i
vores personaleblad

Søren
Bladsmører

Fra : Armand

Dato : 13-03-02 21:17

Tommy Fer <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> skrev i en
> Hey NG... ville lige dele lidt Polle Fiction forberedelser med jer...

Heey!

Fer goes .jpg !

Meget lig Vestervangs statur og haircut forøvrigt

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-03-02 00:05

Armand skrev:

> Heey!
>
> Fer goes .jpg !
>
> Meget lig Vestervangs statur og haircut forøvrigt

For satan han ser godt ud!
Man forstår jo slet ikke hvorfor han så sig nødsaget til at sende et
net-datingbrev ud her i gruppen
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 15-03-02 11:05

> For satan han ser godt ud!
> Man forstår jo slet ikke hvorfor han så sig nødsaget til at sende et
> [...]

*looooooool*

Even time does'nt forgive *gg*

hmm, tjae.... det har vel noget med den hurtige model udskiftning at gøre???
*gg*

--

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-03-02 14:41

"Tommy Fer" <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> :

> *looooooool*
>
> Even time does'nt forgive *gg*

Nope

> hmm, tjae.... det har vel noget med den hurtige model udskiftning at
gøre???
> *gg*

Øhh? Jow