Outlook 2000 - .pst filer på CD
Fra : solsort_dk

Dato : 12-03-02 14:59

Hej,

Jeg har archiveret i en .pst fil og brændt denne over på en CD.

Når jeg igen vil åbne den igennem Outlook, får jeg ikke lov. I 'properties'
for filen er fluebenet blevet flyttet til read-only istedet for archive.
Jeg kan kopiere den ind på min harddisk og ændre fluebenet, så kan den
åbnes.

Men det jeg ønsker at at kunne åbne den direkte fra CDen.

Kan det lade sig gøre??

På forhånd tak,

Hanne

Fra : Jan Kronsell

Dato : 12-03-02 19:00

"solsort_dk" <solsort_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> åbnes.
>
> Men det jeg ønsker at at kunne åbne den direkte fra CDen.

Filer på en CD er pr. definition skrivebeskyttede, så svaret er nok Nej.

Jan

Fra : solsort_dk

Dato : 12-03-02 19:50

Hej Jan,

Tak for dit svar.

Mit problem er at jeg skal sende en folder til en anden, og vedkommende har
brug for at kunne åbne folderen fra cden, uden at skulle lægge den ind på
sin harddisk.

Er der en anden smart måde man kan gøre det på. Men betingelsen er at
mailsene bliver åbnet som mails, med de attachments, animationer mm. de
havde oprindeligt.

Endnu engang på forhånd tak,
Hanne