Grænser
Fra : Jacob Jensen

Dato : 12-03-02 14:41

Hej gruppe

Jeg kunne godt tænke mig at høre, "hvor går jeres personlige grænser for
hvad i vil tale om med folk som ikke er jer meget nært?"...

Altså Hvor personligt/intimt skal et spørgsmål f.eks. være fra en person i
ikke kender eller ikke kender så godt være før i ikke vil svare?

MVH
Jacob

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 12-03-02 18:29

On Tue, 12 Mar 2002 14:40:45 +0100, "Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk>
wrote:

>Hej gruppe
>
>Jeg kunne godt tænke mig at høre, "hvor går jeres personlige grænser for
>hvad i vil tale om med folk som ikke er jer meget nært?"...

jeg tror sgu ikke rigtigt jeg har nogen ? som jeg lige kan komme i
tanker om - der kan være ting i mellem kvinden der ejer min kærlighed
og mig selv som ikke er til debat fordi - det så at sige er privat !

>Altså Hvor personligt/intimt skal et spørgsmål f.eks. være fra en person i
>ikke kender eller ikke kender så godt være før i ikke vil svare?

jeg tror sgu jeg ville kunne-ville svare på hvad som helst
personligt/intimt så længe det ikke konflikter med overstående !

Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Jacob Jensen

Dato : 12-03-02 18:46

> jeg tror sgu ikke rigtigt jeg har nogen ? som jeg lige kan komme i
> tanker om - der kan være ting i mellem kvinden der ejer min kærlighed
> og mig selv som ikke er til debat fordi - det så at sige er privat !

Er det så fordi det er en grænse DU har, eller er det fordi det også
vedkommer kvinden og at du ikke ved om hun ønsker disse ting offentligjort?

> jeg tror sgu jeg ville kunne-ville svare på hvad som helst
> personligt/intimt så længe det ikke konflikter med overstående !

ok

Fra : Hanne L

Dato : 12-03-02 23:38

Jacob Jensen skrev i en meddelelse news:a6letk$bov$1@sunsite.dk...

Hej Jacob og Bo

Bo skrev

> Er det så fordi det er en grænse DU har, eller er det fordi det også
> vedkommer kvinden og at du ikke ved om hun ønsker disse ting offentligjort?

Vi havde den samme diskussion herinde for snart lang tid siden.
Og jeg måtte, som nu, give Bo ret i, at hensynet til min kæreste
kommer først. Selv er jeg temmelig grænseløs hvad angår at
svare på spørgsmål angående min seksualitet. Men inddrager
det min kæreste på en måde, jeg ved, han ikke ville bryde sig
om, afstår jeg hellere end gerne. Det er ham, jeg elsker, ham
som er den vigtigste person for mig, derfor har jeg ingen
problemer med at tage det hensyn.

Jeg gør det, at jeg, hvis jeg er i tvivl om, hvad han ville synes,
sender mit indlæg til ham, før jeg sender det herind. Så kan han
sige til, hvis han har forbehold overfor det, jeg vil skrive.

Mange hilsner
Hanne L

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 13-03-02 01:50

On Tue, 12 Mar 2002 18:46:27 +0100, "Jacob Jensen" <ba1oo@mail.dk>
wrote:

>Er det så fordi det er en grænse DU har, eller er det fordi det også
>vedkommer kvinden og at du ikke ved om hun ønsker disse ting offentligjort?

hvis du elsker et andet menneske så er grænserne i mellem du og jeg og
den udkårne meget flydene , på samme måde som selve kærlighedes
situationen på mange måder er en abstakt sag at have med at gøre -
hvad man fornemmer den ene dag eller synes er klart den næste kan være
noget helt andet 3 uger eller et år efter ....det er præmissen -
hvorfor at man på mange måder bør lade samværdet vile i sig selv og
den private s-fære for ikke at forstyre den meget fine proces der er i
mellem disse 2 mennesker.

med mindre disse sætter sig ned og skirver siger laver noget sammen
der han til hensigt at indvoldvere anden part !

Mv
Bo

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-03-02 22:11

[Jacob Jensen | Tue, 12 Mar 2002 14:40:45 +0100]

>Altså Hvor personligt/intimt skal et spørgsmål f.eks. være fra en person i
>ikke kender eller ikke kender så godt være før i ikke vil svare?

Uhh, jeg er næsten uden grænser - jeg har næsten ingen hemmeligheder.

Så hvis folk spørger mig om sex, kan de nemt risikere at få alle de
detaljer jeg føler de kan tåle...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 22-03-02 16:16

Hmmmmmmm.......

Kan ikke helt lige komme i tanke om nogen grænser i den retning... Hvis
altså personen spørger fordi han/hun er interesseret og ikke bare for at
snage..

/Henning