Mest stabile driver til G2GTS?
Fra : Morten B. Hansen

Dato : 12-03-02 13:01

Hejsa
Efter at have opdateret fra Windows Update, er mit system (XP) blevet
vild ustabilt. Det var version 23.11.
Nogen bud på hvad der er den mest stabile?

Fra : mistral

Dato : 12-03-02 13:04

hvis du har et bundkort med via,s kt266 chipset kan du godt droppe at køre
win xp, i hvert fald hvis du kigger på forummerne de forskellige steder i
verden.

Fra : Morten B. Hansen

Dato : 12-03-02 15:37

Jeg har A7V133 og har aldrig haft probs før nu.

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 12-03-02 15:11

> Hejsa
> Efter at have opdateret fra Windows Update, er mit system (XP) blevet
> vild ustabilt. Det var version 23.11.
> Nogen bud på hvad der er den mest stabile?

Jeg bruger 21.83 driverne og de har endnu ikke forårsaget et
crash. 23.11/23.12 driverne derimod er meget ustabile.

mvh Bernhard

Fra : Morten B. Hansen

Dato : 12-03-02 15:38

Bernhard Mogens Ege wrote:

> Jeg bruger 21.83 driverne og de har endnu ikke forårsaget et
> crash. 23.11/23.12 driverne derimod er meget ustabile.
>
> mvh Bernhard

Hvorfor f..... ligge de så på Windows Update!!??
Hvad er deres signering så værd??

Fra : Bernhard Mogens Ege

Dato : 12-03-02 16:23

> Hvorfor f..... ligge de så på Windows Update!!??
> Hvad er deres signering så værd??

M$ har nok fundet at i deres test på deres maskiner så gav de ingen
problemer. Desværre passer deres test ikke sammen med brugen af
driverne omkring i verden hvor man så opdager at deres test var
mangelfuld. Hvorfor M$ ikke fjerne de drivere igen ved jeg ikke, men
det kan deres update system nok ikke finde ud af.

Jeg har prøvet at fixe crashet i 23.11 driverne med NVmax som havde et
fix til det problem. Det løst da også en del af de crashes, men hvis
maskinen (pci bussen tror jeg) er bare lidt belastet så fryser xp
alligevel. Derfor skiftede jeg tilbage til 21.83 driverne.

mvh Bernhard

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 12-03-02 16:35

On 12 Mar 2002 16:22:58 +0100, Bernhard Mogens Ege <bme@miba.auc.dk>
wrote:

> [...]
>maskinen (pci bussen tror jeg) er bare lidt belastet så fryser xp
>alligevel. Derfor skiftede jeg tilbage til 21.83 driverne.

Kan allerede mærke en forbedring
Thnx

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk