prob. m. inst. af officexp
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 12-03-02 11:31

Når jeg sætter office-xp cd'en i, skriver den at den ikke kan få adgang til "windows installer", enten fordi man kører i
fejlsikret tilstand eller fordi den måske ikke er korrekt installeret.
Jeg kører ikke i fejlsikret tilstand, og så vidt jeg kunne læse på microsofts side, så er "windows installer" inkluderet i XP. Jeg
har prøvet at
sætte XP-pro cd'en i for at se om man kunne installere den for sig selv, men det ser det ikke lige ud til.
Håber på lidt hjælp!

Venligst Lars

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 14-03-02 18:43