Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Point of View GeForce3 Ti200 TV-Out ?
Fra : Thomas Haasum

Dato : 12-03-02 11:46

Point of View GeForce3 Ti200 TV-Out
Max Resolution: 2048 x 1536 pixels
Memory: 128MB DDR RAM
Chipset: nVidia GeForce3 Ti200
RAMDAC: 400MHz
Type: AGP x4
Connector: 15pin D-sub / TV-Out
Warranty: 2 Years

Er dette et godt køb til 1595,- eller er der andet der
kan matche pris/ydelse.
gider i hjælpe mig da mine fingre klør helt vildt for at
få byttet mit gamle Radeon 32 sdr ud med noget bedre !

vh Haasum

Fra : Anders Kaas

Dato : 12-03-02 13:34

Jeg har lige købt et kort næsten mage til....bare PalitDaytona istedet for
(glimrende kort)....med samme specifikationer og samme pris. Men der er et
minus ved det, jeg kan ik få mit tv-out til at køre i farver
Så umiddelbart ville jeg købe det kort du har foreslået.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-03-02 17:16

"Anders Kaas" <anders.kaas@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> minus ved det, jeg kan ik få mit tv-out til at køre i farver
> Så umiddelbart ville jeg købe det kort du har foreslået.

Mit reference geforce3 ti 200 køre fint på TV med farver.

Mvh Thomas