Sorte fuger
Fra : Thïngmand

Dato : 12-03-02 09:14

Jeg har hvide fliser på badeværelsesgulvet med lys grå cementfuge.

Problemt er at de steder der bliver gået mest er fugerne snart helt sorte
(af snavs formoder jeg).

Kan jeg få dem grå iegn, uden at skulle kradse hel molivitten op?

Fra : Maeng / Tjornehoj

Dato : 12-03-02 11:54

Knofedt, gulvskrubbe (måske ned på knæ) og sæbe (brun?) (iblødsætning først
(plask gulvet til og lad det stå ½ time)) plejer at hjælpe... Ihvertfald i
min forgang.

Jeg gør det 1-2 gange om året, men forgangen bliver også brugt meget - og
med snavset fodtøj. Men det kan måske også være alger?

mvh.
Gitte Tj.