Brugere på NT-netværk i win9x
Fra : Andy Dufresne

Dato : 12-03-02 08:33

Hejsa.

På windows 95 resoursekit, er der nogle NT-tools, der bl.a. gør det muligt
at administrere brugerene på et NT-netvært fra en 9x maskine.... Det KAN
altså lade sig gøre... Det eneste jeg skal er at hente informationer om en
bruger, og jeg kender både brugernavn og PDC, er der en nem måde at gøre det
på?

MVH
Andy

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 12-03-02 20:29

On Tue, 12 Mar 2002 08:33:06 +0100, "Andy Dufresne"
<andy-dufresne@indbakke.dk> wrote:

> [...]
>bruger, og jeg kender både brugernavn og PDC, er der en nem måde at gøre det

Jepp last ned ADSI v2.5 (for riktigt OS) + SDK.
<http://www.microsoft.com/ntserver/nts/downloads/other/ADSI25/default.asp>

<http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/netdir/adsi/iadsuser_property_methods.asp>

Og ett lite eksempel;
<http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=3448&lngWId=1>

--
Snutten
Fjern helge og .invalid fra mailadressen før du svarer via mail.