divX
Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 12-03-02 08:27

dav,

jeg har været så smart at installere et divx compon. til quicktime, men
har ingen lyd fra det..

så ville jeg jo gerne fjerne det igen.. men hvordan hulen gør man det?
(det er osX btw)

og nu jeg har opmærksomhed, kan man ikke selv sortere sange i iTunes?!

mvh

Ulf Holm Nielsen

Fra : Morten Reippuert

Dato : 12-03-02 08:47

Ulf Holm Nielsen <doktor@dyregod.dk> wrote:

> jeg har været så smart at installere et divx compon. til quicktime, men
> har ingen lyd fra det..

Hvilket codec bruger du?

> så ville jeg jo gerne fjerne det igen.. men hvordan hulen gør man det?
> (det er osX btw)

kig i /library/Quicktime eller ~/Library/Quicktime

> og nu jeg har opmærksomhed, kan man ikke selv sortere sange i iTunes?!

Nej ikke i library mode, der sorteres altid på grundlag af tags. æble+i
eller opret en playlist så du kan flytte rundt på rækkefølgen.

<icq:131382336>

Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 12-03-02 09:32

Morten Reippuert wrote:

> Hvilket codec bruger du?

oh jeg har prøvet opendivx, divosx119 og divx5alpha

> kig i /library/Quicktime eller ~/Library/Quicktime

jøp jøp.. skulle bare lige enable root så gjorde en rm -rf kort process :)

> Nej ikke i library mode, der sorteres altid på grundlag af tags. æble+i
> eller opret en playlist så du kan flytte rundt på rækkefølgen.

takker :)

Fra : Morten Reippuert

Dato : 12-03-02 09:41

> oh jeg har prøvet opendivx, divosx119 og divx5alpha

drop filen på det medfølgende og der til egnede program

<icq:131382336>

Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 14-03-02 09:46

Morten Reippuert wrote:

> drop filen på det medfølgende og der til egnede program

avi2mov eller divxval?

avi2mov virker og jeg kan så på lyd på..

men divx validator tingen ser ikke ud til at virke

og det er liiidt træls at skulle konvertere til mov

ulf

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-03-02 10:21

Ulf Holm Nielsen <doktor@dyregod.dk> wrote:

> avi2mov eller divxval?

den der fulgte med det codec du anvnder.

<icq:131382336>

Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 14-03-02 10:57

Morten Reippuert wrote:

> den der fulgte med det codec du anvnder.

tja jeg bruger divx alpha men derfor virker div x validator ikke af den
grund...

såeh

ulf

Fra : Morten Reippuert

Dato : 14-03-02 11:08

Ulf Holm Nielsen <doktor@dyregod.dk> wrote:

> tja jeg bruger divx alpha men derfor virker div x validator ikke af den
> grund...

hvilken type er lydsporet, er det multiplexet? hvis ikke hvilket format
er der så tale om?

<icq:131382336>

Fra : John Lauritzen

Dato : 12-03-02 09:03

doktor@dyregod.dk writes:
>kan man ikke selv sortere sange i iTunes?!
Træk med musen

Venlig hilsen John