database over dvd film
Fra : Poul

Dato : 11-03-02 23:05

Hej Gruppe

Undskyld jeg ved dette spørgsmål har været her før, men efter en ufrivilig
formatering kan jeg ikke finde linket igen til den side hvor man kunne hente
et program til at holde styr på sine dvd film med, man skulle bare intaste
det nummer der står sammen med stregkoden og så kunne man hvis nogen havde
indgivet filmens data hente det ned i sin egen database.

Hilsen Poul Møller

Fra : psycrow

Dato : 11-03-02 23:31

Du mener vist www.dvdprofiler.com :)